Společnost


Smarty CZ a.s.

Počet nahlášených stížností:44
Z toho za letošní rok:6
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

35%
65%
Toto skore je založeno na 17 stížnostech.

#11401Opakované stejné vady - čtvrtá reklamace neuznána

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

2 měsíce 12 dnů 14 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
06.07.2016, před 8 lety

Radek Trojan

Znění stížnosti

V listopadu 2015 byl u společnosti Smarty CZ a.s. zakoupen mobilní telefon.

Telefon byl třikrát (vždy pro stejnou vadu) reklamován v autorizovaném servisu Britex a reklamace byla vždy uznána.

Bohužel stejný problém se vyskytl i po čtvrté a proto jsem žádal o odstoupení z kupní smlouvy. Firma Smarty CZ pak telefon zaslala do autorizovaného servisu na posouzení. Po pár dnech jsem s hrůzou zjistil, že čtvrtá stejná reklamace nebyla uznána a telefon mi má být vrácen.

Diskutovaná stejná vada se vyskytla během 6 měsíců od nákupu, tři reklamace byly uznány a i Reklamační řád Smarty.cz také umožňuje odstoupení od smlouvy v případě stejných opakovaných vad.


Produkt

Mobilní telefon Honor


Požadované řešení

odstoupení od kupní smlouvy


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému