Počet nahlášených stížností: | 44 |
Z toho za letošní rok: | 6 |
Stále v řešení: | 2 |
V listopadu 2015 byl u společnosti Smarty CZ a.s. zakoupen mobilní telefon.
Telefon byl třikrát (vždy pro stejnou vadu) reklamován v autorizovaném servisu Britex a reklamace byla vždy uznána.
Bohužel stejný problém se vyskytl i po čtvrté a proto jsem žádal o odstoupení z kupní smlouvy. Firma Smarty CZ pak telefon zaslala do autorizovaného servisu na posouzení. Po pár dnech jsem s hrůzou zjistil, že čtvrtá stejná reklamace nebyla uznána a telefon mi má být vrácen.
Diskutovaná stejná vada se vyskytla během 6 měsíců od nákupu, tři reklamace byly uznány a i Reklamační řád Smarty.cz také umožňuje odstoupení od smlouvy v případě stejných opakovaných vad.
Mobilní telefon Honor
odstoupení od kupní smlouvy
|
Tweet |