Společnost


Einhell-UNICORE s.r.o.

Počet nahlášených stížností:2
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#11431Náhradní díly se nevedou?

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 22 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
10.07.2016, před 3 lety

Stanislav Souhrada

Znění stížnosti

Kdysi před lety jsem si koupil elektrickou řetězovou pilu Einhell. Padající strom mi zničil lištu. Ty jsou běžně v obchodech k dostání. Jenomže zatímco díry v liště mívají průměr 9 mm, dva šrouby v pile Einhellu měly průměr 10 mm. Už tenkrát společnost Einhell komunikovala neuspokojivě - správnou lištu jsem nesehnal - nakonec jsem použil vrtačku a provrtal do lišty zakoupené v obchodě větší díry, aby šla lišta namontovat na pilu, ale protože se záhy spálil motor, pila zmizela z očí a na incident jsem zapomněl, takže jsem si pod dojmem příznivé recenze z D-testu koupil vloni sekačku Einhell GCEM 1536. Sekačka je stará jeden rok!!!! Dobrá sekačka, ale nůž je zřejmě vyroben z PRCU, snad proto je v uživatelské příručce poznámka, že sekačka se smí používat pouze 50 hodin v roce, přičemž nechápu, proč se tato poznámka neobjevuje rovnou u cenovek v obchodě pro kvalitní informování zákazníků! Takže teď bych potřeboval nový nůž. A zase platí, že nože běžně k dostání v obchodech nelze do sekačky namontovat pro naprostou nekompatibilitu. Opět se jedná o díry zvláštního tvaru v noži.

Zavolal jsem na telefonní číslo oficiálního zastoupení fy Einhell, jakýsi pán mi řekl, že mě přepojují, po přepojení nikdo telefon nebral. Při opětném zavolání jsem dostal jiné číslo. Po zavolání na toto číslo jsem se dověděl, že mám zcela jednoduše napsat na adresu servis@einhell.cz svůj požadavek. To jsem udělal a nic! Až na to, že ze sekačky neustále vypadávají šroubky, takže ji musím neustále rozebírat a sešroubovávat dohromady pomocí porůznu sehnaných šroubů, se mi s ní pracuje dobře, ale nůž je hodně poničený od klacků a já přece potřebuji sekat. Jen tak mimochodem: práce s pilou je nebezpečná. Když se něco stane, přednost má lidské zdraví a řetězová pila na to doplácí odhozením stranou. U sekačky se nelze vyhnout najetí nože na pevné předměty, zapomenuté pařezy a krtiny (kameny odstraňuji). Domnívám se, že u těchto výrobků by měly být dostupné náhradní díly samozřejmostí!!!!

České zastoupení fy Einhell tedy nekomunikuje ani telefonem (záznamník doporučuje napsat e-mail) ani e-mailem. Nůž nemohu nikde sehnat. Asi si budu stěžovat na ústředí fy v Německu, protože když se nemohu domluvit česky, budu to muset zkusit německy...


Produkt

jak sehnat náhradní žací nůž


Požadované řešení

napsat na adresu frankminek@yandex.com, kde a jak seženu náhradní žací nůž do sekačky GCEM 1536


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.7.2016 16:14, před 3 lety

Prodávající nemá ze zákona povinnost poskytovat ke svým výrobkům náhradní díly. Má však povinnost informovat spotřebitele o vlastnostech prodávaných výrobků a o způsobu použití a o nebezpečí, které vyplývá z jeho nesprávného použití. Pokud se nejedná o zřejmou nebo obecně známou skutečnost, je prodávající povinen poskytnout tyto informace spotřebiteli srozumitelně v písemném návodu. V případě porušení výše zmíněné zákonné povinnosti může být prodávajícímu udělena pokuta za správní delikt až do výše 1 000 000,- Kč. Dozor nad ochranou spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že prodávající porušil svou zákonnou povinnost, má možnost obrátit se s podnětem k tomuto úřadu. Více ohledně podání podnětu je možné vyhledat na následujícím webovém odkazu www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/.

Pokud prodávající spotřebitele o způsobu použití věci řádně neinformoval, je odpovědný za poškození, které vzniklo v důsledku nesprávného použití věci. Dle rozhodnutí Nejvyššího soudu ČR sp. zn. 33 Cdo 3620/2008 se za vadu na věci považuje také poškození, ke kterému došlo v souvislosti s nesplněním informační povinnosti ze strany prodávajícího dle § 9 odst. 1 zákona o ochraně spotřebitele.

Má-li věc vady, může spotřebitel požadovat po prodávajícím nápravu v podobě opravy věci. Není-li to možné, má spotřebitel právo na dodání nové věci a není-li ani to možné, může odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitel žádat přiměřenou slevu.


Stanislav Souhrada

Uzavření stížnosti

Publikováno
2.9.2016 09:47, před 3 lety

Hodnocení:

Komentář: Dnes dorazil náhradní žací nůž, tím pádem byla akce úspěšně dotažena do konce.