Společnost


EUROGAMES BIS, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:17
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 9 stížnostech.

#11442Skříňka, ktere bere peníze, nefunguje a peníze nevrací

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

14 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
11.07.2016, před 3 lety

Milan Pikner

Znění stížnosti

Dne 3.7.2016 na Hlavním nádraží ČD jsme si do skříňky č.433 vložili zavazadla, a v drobných zaplatili 80,- Kč. Počítání se však zastavilo na 40,- Kč, i když tam bylo 80,- kČ. skříňka se nedala zavřít, Peníze skříňka nevydala zpět žádné.


Produkt

skříňka č: 433 na Hl.nádr. ČD


Požadované řešení

Vrátit peníze na můj účet, který je v texti viz výše


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.7.2016 17:03, před 3 lety

Společnost uvádí, že spotřebitelé se mohou obracet se svými stížnostmi, popř. reklamací, která se týká provozování úschovny zavazadel na e-mail eurogamesbis@centrum.cz.

Společnost pak při uznání reklamace na nesprávné fungování automatu skříněk dlužné peníze vrací spotřebiteli zpět na účet, který zákazník uvede nebo prostřednictvím pošty. Záleží na domluvě.

Kontaktní údaje na společnost:

Eurogames Bis, s.r.o.
Bělá 1031
739 91 Jablunkov
e-mail: eurogamesbis@centrum.cz
tel.558 341 475 do 15 h

Reakce společnosti

Publikováno
14.7.2016 11:44, před 3 lety

Dobrý den pane Pikner, peníze vám vrátíme na uvedený účet do 20.7.2016.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.7.2016 13:23, před 3 lety

Od spotřebitele jsme obdrželi následující vyjádření:

"Sděluji Vám, že mi byly na můj účet připsány finance ze společnosti která skříňky provozuje.
K újmě tedy nedošlo, ale jsem nespokojen, že je klient vůbec takto obtěžován a o své se musí ucházet. Je to moc nepříjemné."

Na základě výše uvedeného stížnost uzavíráme, neboť ve sporu bylo dosaženo požadovaného řešení.