Společnost


T.S.BOHEMIA a.s.

Počet nahlášených stížností:42
Z toho za letošní rok:9
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 6 stížnostech.

#11459Peníze za reklamaci

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

24 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
12.07.2016, před 3 lety

Monika Řeháková

Znění stížnosti

Dobrý den,zakoupila jsem satelitní přijímač ve firmě T.S.BOHEMIA který šel 3 měsíce.Přístroj byl poslán na reklamaci a po několika urgencích zda je opraven nebyla reklamace uznána,po měsíci byl přístroj vrácen zpět.Po telefonickém kontaktu jsem si zavolala pracovníka přes satelitní přijímače který potvrdil že přijímač neni funkční byl přístroj odvezen nyní na náklad firmy do které jsem si zavolala a bylo zjištěno že opravdu FUNKČNÍ NENÍ!Byl zaslán dobropis že do 4 dnů bude proplacena částka za přijímač na účet to bylo 13.6.2016,14.6.bylo odepsáno že dobropis nejde otevřít přestože bylo doplněno pouze číslo účtu a podpis,nebyla žádná reakce.28.6. bylo po znovu zaslání odepsáno že nejde otevřít přestože to dva lidé i já v odeslané poště otevřu!Manžel slečně či paní volal a byl zaslán email že peníze budou zaslány na účet to bylo 1.7.Včera jsem telefonovala a byla ujištěna že odpoledne peníze dojdou je 12.7.a pořád nic!!!
Moje stížnost se týká slečny či pani KUCHAROVIČOVÁ T.S.BOHEMIA" finanční oddělení.


Produkt

Satelitní přijímač THOMSON TH 13 IRDETO SKYLINK READ


Požadované řešení

Vrátit peníze


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.7.2016 08:53, před 3 lety

Pokud bylo v rámci reklamačního řízení rozhodnuto prodejcem o způsobu vyřízení reklamace vrácením zaplacené kupní ceny za reklamovaný výrobek, řídí se čas plnění podle zákonného ustanovení § 1958 odst. 1, 2 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Pokud by spotřebitel neměl s prodávajícím sjednaný konkrétní čas plnění, může jakožto věřitel požadovat plnění ihned a prodávající jakožto dlužník je poté povinen splnit závazek bez zbytečného odkladu. Je-li však čas plnění přesně ujednán nebo jinak stanoven, je dlužník (podnikatel) povinen plnit i bez vyzvání.

Spotřebitel má právo v případě uznané reklamace rovněž i na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (např. se jedná o poštovné vynaložené k zaslání výrobku k reklamaci).

Pro případ nečinnosti prodejce v souvislosti s vyplacením kupní ceny za reklamovaný výrobek, je možné zaslat prodávajícímu výzvu k plnění dlužné částky. Výzvu s uplatněním práva na vydání neoprávněně zadržované hodnoty je nutné adresovat a doručit tomu, kdo ji drží. Písemná podoba není povinná, ale pro lepší důkazní pozici ji rozhodně doporučujeme (nejlépe doporučeně s dodejkou). Výzva v tomto případě sehrává dvojí roli. Jednak plní funkci oznámení, že k obohacení na úkor jiného došlo, a dále v souladu se zákonem určí splatnost, tj. okamžik, kdy se spotřebitel může svého nároku domáhat u soudu.

Pro případ, že prodávající nevrátí spotřebiteli finanční prostředky ve stanovené lhůtě, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nezavazuje k podání žaloby k soudu. Dlužníka jejím zasláním věřitel zároveň upozorní, že má možnost uhradit dluh bez dalších soudních nákladů.

Spotřebitel má ze zákona od prodejce obdržet písemné potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace (reklamace uznána, řešení odstoupení od smlouvy. Prodávající je dle § 19 odst. 1 zákona o ochraně spotřebitele povinen spotřebiteli vydat písemné potvrzení o tom, kdy spotřebitel právo uplatnil, co je obsahem reklamace a jaký způsob vyřízení reklamace spotřebitel požaduje; a dále potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání, případně písemné odůvodnění zamítnutí reklamace. Nesplnění uvedených povinností je správním deliktem a prodávajícímu může být uložena pokuta ze strany České obchodní inspekce.

Reakce společnosti

Publikováno
14.7.2016 15:25, před 3 lety

Dobrý den paní Řeháková,

mrzí nás prodlení s platbou, nicméně důvody jsme Vám sdělili a vysvětlím níže. 13.6.2016 jste nám zaslala emailem dobropis s číslem účtu, ihned poté jsme Vás informovali, že přílohu mailu nelze otevřít a požádali jsme Vás, abyste doklad poslala znovu. Na naši prosbu jste nám odpověděla a dobropis poslala 28.6. podruhé. Bohužel ani v tomto případě se nám přílohu nepodařilo otevřít. Reagovali jsme tedy stejně a poprosili znovu o zaslání, abychom měli k dispozici Vaše číslo účtu. Následně zaslal doklad Váš manžel, tento email byl v pořádku a byl 30.6.2016 zpracován. Doklad byl zařazen do nejbližší platební várky, platební příkaz byl vystaven 8.7.2016. Dobropisy proplácíme v hromadných platebních dávkách. Věříme tedy, že šlo pouze o nedorozumění.

T.S.BOHEMIA a.s.


Monika Řeháková

Reakce spotřebitele

Publikováno
15.7.2016 09:21, před 3 lety

Dobrý den,připadá mi že jste opsala moje zdělení a obávám se že o žádné nedorozumění nejde.Email jak Vy píšete otevřeli tři cizí počítače!!!!!I JEDNA VAŠE KOLEGYNĚ KDE JSEM TO OMYLEM POSLALA takže tu nelžete byla to pouze zdržovací taktika.Dnes po více jak měsíci peníze došli jen proto že se postaral d Test a jste na veřejných stránkách kde máte reklamu jak s chutí vracíte peníze za reklamace,bohužel děláte reklamu prodejci a ti co budou chtít reklamovat tak jednou pochopí.Dobropisy proplácíte v hromadných platebních dávkách a píšete do 4 dnů na účet.Veškerou emailovou komunikaci mám takže mohu s klidem napsat již nikdy více T.S.BOHEMIA.A poslední nechápu jak se vám mohla platba na účet vrátit zpět když číslo je správné a dnes to došlo.Děkuji d Testu a varuji ostatní.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.7.2016 09:29, před 3 lety

Dáváme nyní ještě prostor společnosti, která má možnost na komentář spotřebitelky reagovat.

Reakce společnosti

Publikováno
4.8.2016 13:00, před 3 lety

Dobrý den.
Týdně se vyřizuje několik desítek dobropisů stejným postupem, věříme, že zákazníci májí lepší a pozitivní zkušenost. Paní Řehákové se omlouváme, mohli jsme zvolit jiný způsob vyřízení, který by byl pro paní Řehákovou konformní. O zdržovací taktiku určitě nešlo, při dnešních úrokových sazbách by byla taktika zdržování finančně nákladnější než samotný výnos z několika stovek korun.
S pozdravem
T.S.BOHEMIA a.s.


Monika Řeháková

Reakce spotřebitele

Publikováno
4.8.2016 15:48, před 3 lety

Dobrý den ,týdně několik dobropisů a to s každým jednáte takto že musí volat,psát a poslouchat lži že se email nedá otevřít?Nepotřebuji žádné!konformní! způsoby vyřizování,stačí nedělat z člověka blbce.Končím s vaší firmou a radím těm co budou reklamovat ať si zajistí konformní vrácení peněz protože 4 dny a měsíc je opravdu rozdíl nemluvě o dohadách s reklamací.Pokud nešlo o zdržovací taktiku tak máte špatné lidi na špatném místě když nereagují a nebo reagují špatně a to se mi jako zákaznici nelíbí.

Reakce společnosti

Publikováno
4.8.2016 23:03, před 3 lety

Dobrý den. Děkujeme za Váši zkušenost a názor. Určitě prověříme a nastavíme všechny procesy v oblasti vyřízování dobropisů, pro maximální spokojenost. Lidé jsou dobří, špatní, na správném místě, někdy na nesprávném místě, o tom se přesvědčujeme každý den z tisku, TV .... Jako zákazník máte, ale vždy pravdu.
S pozdravem
T.S.BOHEMIA a.s.


Monika Řeháková

Uzavření stížnosti

Publikováno
5.8.2016 12:28, před 3 lety

Hodnocení:

Komentář: Nespokojena s jednáním této firmy která se ze mě pokusila udělat hlupáka jak při reklamaci tak při navrácení peněz.Děkuji dTestu a budu sledovat zda se na jeho stránkách objeví další stížnost na T.S.Bohemia.