Společnost


Mountfield a.s.

Počet nahlášených stížností:175
Z toho za letošní rok:5
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

80%
20%
Toto skore je založeno na 10 stížnostech.

#11484Nekvalitní servis

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 27 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
13.07.2016, před 8 lety

Jiří Dvořáček

Znění stížnosti

Tepelné čerpadlo pro ohřev vody zakoupené ve vaší prodejně v Jihlavě dne 28.7.2014 pracovalo po dvě letní sezony bez závad. Po uvedení do provozu začátkem června 2016 pracovalo bez problému asi týden. Po této době začalo pracovat přerušovaně a to tak, 2-3 minuty chod 2-3 min pauza. Při kontrole ovládací jednotky bylo zjištěno, že nelze nastavit ani jeden ze tří provozních parametrů. čerpadlo bylo předáno 9.6.2016 servisu v Jihlavě (dále zasláno do Nového Veselí) a požadovaná jeho oprava. Po opravě a zpětném nainstalování bylo zjištěno, že závada nebyla odstraněna. Znovu bylo čerpadlo předáno servisu V Jihlavě s tím že bude provedena výměna ovládací jednotky v místě. To bylo provedeno, ale výsledek se nedostavil. čerpadlo bylo servisem V Jihlavě znovu odesláno do Nového Veselí. Pozastavuji se nad kompetentností servisu v N.Veselí, kdy se snaží odstranit důsledek (neúplná prohlídka všech funkcí ovl.jednotky nebo její výměna) a ne příčinu závady.
Doufám že bude čerpadlo řádně opraveno k v termínu do 11.8.2016.
O kompetentnosti servisu svědčí i to, že nebyla ani v jednom případě opravy dotažena uvolněná matice průchodky přívodního kabelu.


Produkt

Tepelné čerpadlo AZURO B-30WS-BP, v.č. K1030B14N0862, č.výrobku 3BTE0400


Požadované řešení

Oprava nebo výměna za nové tepelné čerpadlo


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému