Počet nahlášených stížností: | 175 |
Z toho za letošní rok: | 5 |
Stále v řešení: | 2 |
Tepelné čerpadlo pro ohřev vody zakoupené ve vaší prodejně v Jihlavě dne 28.7.2014 pracovalo po dvě letní sezony bez závad. Po uvedení do provozu začátkem června 2016 pracovalo bez problému asi týden. Po této době začalo pracovat přerušovaně a to tak, 2-3 minuty chod 2-3 min pauza. Při kontrole ovládací jednotky bylo zjištěno, že nelze nastavit ani jeden ze tří provozních parametrů. čerpadlo bylo předáno 9.6.2016 servisu v Jihlavě (dále zasláno do Nového Veselí) a požadovaná jeho oprava. Po opravě a zpětném nainstalování bylo zjištěno, že závada nebyla odstraněna. Znovu bylo čerpadlo předáno servisu V Jihlavě s tím že bude provedena výměna ovládací jednotky v místě. To bylo provedeno, ale výsledek se nedostavil. čerpadlo bylo servisem V Jihlavě znovu odesláno do Nového Veselí. Pozastavuji se nad kompetentností servisu v N.Veselí, kdy se snaží odstranit důsledek (neúplná prohlídka všech funkcí ovl.jednotky nebo její výměna) a ne příčinu závady.
Doufám že bude čerpadlo řádně opraveno k v termínu do 11.8.2016.
O kompetentnosti servisu svědčí i to, že nebyla ani v jednom případě opravy dotažena uvolněná matice průchodky přívodního kabelu.
Tepelné čerpadlo AZURO B-30WS-BP, v.č. K1030B14N0862, č.výrobku 3BTE0400
Oprava nebo výměna za nové tepelné čerpadlo
|
Tweet |