Počet nahlášených stížností: | 19 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
21.6.2016 jsem u tohoto pána objednával na dobírku mobilní telefon. Následující den mi mobil přišel, ale v jiné barvě než jsem objednal. Prodejce jsem kontaktoval, obratem mi napsal, ať mobilní telefon pošlu zpátky, že mu za pár dní (28.6.2016) přijde na sklad mnou objednaná varianta. Ještě ten den jsem mobil poslal zpátky a od té doby mi neodpovídá na e-mail, ani se mu nedá dovolat na telefon. Zkoušel jsem ho kontaktovat 30.6, 4.7. a 11.7., ale neúspěšně.
Jaký doporučujete další postup? Doporučený dopis s žádostí o vrácení peněz?
S díky
Tomáš Valerius Kovár
Blackview BV6000
Zaslání správného modelu, nebo vrácení peněz (k této variantě se začínám přiklánět, řešit u tohoto pána případnou reklamaci vypadá jako noční můra)
|
Tweet |