Společnost


Petr Studnička

Počet nahlášených stížností:19
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

87%
13%
Toto skore je založeno na 8 stížnostech.

#11490Nedodané zboží (výměna)

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

3 dny 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
13.07.2016, před 8 lety

Tomáš Valerius Kovár

Znění stížnosti

Dobrý den,
21.6.2016 jsem u tohoto pána objednával na dobírku mobilní telefon. Následující den mi mobil přišel, ale v jiné barvě než jsem objednal. Prodejce jsem kontaktoval, obratem mi napsal, ať mobilní telefon pošlu zpátky, že mu za pár dní (28.6.2016) přijde na sklad mnou objednaná varianta. Ještě ten den jsem mobil poslal zpátky a od té doby mi neodpovídá na e-mail, ani se mu nedá dovolat na telefon. Zkoušel jsem ho kontaktovat 30.6, 4.7. a 11.7., ale neúspěšně.
Jaký doporučujete další postup? Doporučený dopis s žádostí o vrácení peněz?

S díky
Tomáš Valerius Kovár


Produkt

Blackview BV6000


Požadované řešení

Zaslání správného modelu, nebo vrácení peněz (k této variantě se začínám přiklánět, řešit u tohoto pána případnou reklamaci vypadá jako noční můra)


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému