Společnost


CCC Czech, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:126
Z toho za letošní rok:19
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

23%
77%
Toto skore je založeno na 26 stížnostech.

#11507Reklamace kožených balerín v ceně 800 Kč

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

5 měsíců 28 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
14.07.2016, před 10 měsíci

Monika Dostálová

Znění stížnosti

V CCC jsem zakoupila balerýny ve výši 800 Kč nosila jsem je cca 14 dní, pak se začala z pod vložky sypat pěna, takový molitan, která se nalepil na nohy.
Ze strany ccc se reklamace neuznává. Nevím jak tohle řešit dál.
Nákup jsem uskutečnila v LBC v Géčku. Prodavačky moc ochotné nebyly, spíš jsem měla pocit, že je otravuji.


Produkt

balerýny dámské kožené světle modré


Požadované řešení

Myslím si, že vyměna bot by byla zcela adekvátní a na místě. Protože bota, ze které se odlupuje vložka a ještě máte bordel na boze, není schopna dalšího nošení. Jinak do tohodle krámu v životě nevstoupím a reklamu jim taky dělat nebudu.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.7.2016 16:56, před 10 měsíci

Bylo-li rozhodnuto o reklamaci jako o neoprávněné, ale spotřebitelka se závěry reklamace nesouhlasí a dožaduje se nápravy, musí důvody zamítnutí reklamace rozporovat. Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena řádně, je posudek soudního znalce z oboru. Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitelka právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože její reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitelka právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znalečného). Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci.

Hodí se ještě doplnit, že při výběru obuvi je žádoucí sledovat označení obuvi. Jedná-li se o "modní" nebo dokonce "vysoce modní" obuv, tak by měl být každý spotřebitel na pozoru. Při volbě této obuvi je třeba počítat s řadou omezení jak při užívání bot, tak hlavně při jejich reklamaci. Pokud si takovou obuv spotřebitel vybere, má prodávající povinnost řádně informovat spotřebitele o vlastnostech prodávaného výrobku, o způsobu použití a údržby výrobku a také o nebezpečí, které vyplývá z jeho nesprávného použití nebo údržby. Je-li třeba, aby při užívání věci byla zachována zvláštní pravidla, je prodávající povinen spotřebitele s nimi seznámit. S ohledem na povahu výrobku, způsob a dobu jeho užívání je prodávající povinen zajistit, aby tyto informace byly podány písemně.

Při porušení této informační povinnosti může být prodávajícímu od České obchodní inspekce uložena sankce za správní delikt. Podrobnější informace ohledně "modní" je možné nalézt mimo jiné také na webové adrese https://www.dtest.cz/clanek-2363/davejte-pozor-jakou-obuv-kupujete.

Reakce společnosti

Publikováno
15.7.2016 15:12, před 10 měsíci

Dobrý den,

reklamace je shledána nadále jako neoprávněná, nicméně v rámci zachování dobrých vztahů nabízíme zákaznici výměnu obuvi za jiné zboží z našeho sortimentu v minimálně stejné cenové hladině.

Zákaznice o tom byla informována e-mailem.

S pozdravem,

CCC Czech, s.r.o.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.7.2016 15:14, před 10 měsíci

Žádáme spotřebitelku o vyjádření, zda souhlasí s návrhem společnosti a o případné následné uzavření stížnosti.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.8.2016 17:54, před 9 měsíci

Od spotřebitelky jsme obdrželi následující vyjádření:

"Dobrý den, bohužel jsem byla teď dlouhodobě pryč a až dneska jsem si přečetla email, že je Vše uzavřené. To že si můžu balerýny vyměnit za jiné zboží jsem zjistila opravdu až dneska. Ráda bych toho využila, ale nevím zda není již pozdě. Je to samozřejmě moje chyba.
Jen se zeptám, zda jde s tím něco udělat.
Pokud né, nic se neděje.
Hezký den"

Stížnost proto znovu otevíráme a přeřazujeme ji na společnost, která má možnost na vývoj případu reagovat.

Reakce společnosti

Publikováno
16.8.2016 09:09, před 9 měsíci

Dobrý den,

nabídka na výměnu zboží je aktuální, ale prosíme, aby tak zákaznice učinila do 24.8.2016.

Děkujeme.

S pozdravem,

CCC Czech, s.r.o.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.8.2016 10:10, před 9 měsíci

Stížnost znovu přeřazujeme na spotřebitelku. Byla-li stížnost úspěšně vyřešena, má možnost ji ohodnotit a uzavřít.


Monika Dostálová

Reakce spotřebitele

Publikováno
16.8.2016 10:32, před 9 měsíci

Moc děkuji za Vaši rychlost. Bohužel v Cechach budu az 30 8. Driv tam bohuzel prijit nenohu a nemohu tak uskutečnit výměnu. Pokud by šel termin posunout do 30.8. budu ráda. M.D

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.8.2016 13:15, před 9 měsíci

Stížnost znovu přeřazujeme na společnost.

Reakce společnosti

Publikováno
16.8.2016 14:30, před 9 měsíci

Vážená paní Dostálová,

s ohledem na to, že jste v zahraničí a nemůžete se dostavit do prodejny CCC v Čechách v dřívějším termínu, Vám výjimečně prodlužujeme lhůtu pro výměnu zboží do 30.8.2016.

S pozdravem,

CCC Czech, s.r.o.


Monika Dostálová

Reakce spotřebitele

Publikováno
16.8.2016 15:36, před 9 měsíci

Děkuji


Monika Dostálová

Uzavření stížnosti

Publikováno
11.1.2017 14:00, před 4 měsíci

Hodnocení: