Společnost


Sahulka Martin

Počet nahlášených stížností:7
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#1154Nedodané zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

9 měsíců 10 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
03.11.2013, před 10 lety

Jitka Klimentová

Znění stížnosti

Dne 2. 6. 13 si dcera objednala na www.chiptel.cz Polykarbonátové pouzdro pro Samsung Galaxy Ace 2 i8160 - černá krajka.

Za toto pouzdro jsem následně zaplatila 364 Kč ze svého účtu. Prodejce jej přes všemožné upomínání nedodal. O pouzdro už samozřejmě zájem nemáme. Žádala jsem tedy prodejce o vrácení peněz na můj účet, ten ale nereaguje. Na prodejce si stěžuje spousta podvedených kupujících - stačí zadat do vyhledávače jméno Martin Sahulka - údajně s tím nechce nic mít ČOI ani jiné instituce. Nechápu, jak je možné, že mu je toto okrádání beztrestně tolerováno.


Produkt

Polykarbonátové pouzdro pro Samsung Galaxy Ace 2 i8160 - černá krajka


Požadované řešení

Vrácení peněz na účet. Ze strany institucí zrušení ŽL panu Sahulkovi, konkurz, exekuce.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému