Společnost


Exiteria a.s.

Počet nahlášených stížností:29
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#11571Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 23 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
19.07.2016, před 8 lety

Radmila Uvízlová

Znění stížnosti

Dne 13.7. mi byla doručena zásilka z objednávky 201614356, zkontrolovala jsem dle pokynů - krabice byly nepoškozené, zboží bylo doručeno kompletní. Bylo mi složeno za vstupní dveře a nikdo jiný s krabicemi nemanipuloval až do doby rozbalení. Při rozbalování krabic jsme zjistili následující závady, které nebylo možné do doby rozbalení krabic zjistit : 1. Prosklená komoda DEMETRIA (164*81*45) - prasklá a rozbitá skla - police a dveřní výplň (viz. přiložené fotografie) 2. Prosklená komoda DEMETRIA (100*132*37) - odštípnutý díl lak na šedém dílu dvířek - díl do kterého je vkládána skleněná výplň (dveřní skládaný díl) (viz. přiložené fotografie). Zjistili jsme další drobné závady na některých dalších dílech, ale ty nebudeme řešit (nejsou příliš viditelné). U výše uvedených je nutná výměna za nové díly. Fota byly součástí emailu. Předem děkuji za kladné a rychlé vyřízení reklamace, aby byl náš obývací pokoj co nejdříve kompletní. V případě nutnosti upřesnění mne neváhejte kontaktovat.


Produkt

nábytek DEMETRIA - poškozené díly - sklo + díl dveřní


Požadované řešení

Zaslání bezvadných dílů za díly, které byly poškozeny při přepravě.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému