Počet nahlášených stížností: | 29 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 13.7. mi byla doručena zásilka z objednávky 201614356, zkontrolovala jsem dle pokynů - krabice byly nepoškozené, zboží bylo doručeno kompletní. Bylo mi složeno za vstupní dveře a nikdo jiný s krabicemi nemanipuloval až do doby rozbalení. Při rozbalování krabic jsme zjistili následující závady, které nebylo možné do doby rozbalení krabic zjistit : 1. Prosklená komoda DEMETRIA (164*81*45) - prasklá a rozbitá skla - police a dveřní výplň (viz. přiložené fotografie) 2. Prosklená komoda DEMETRIA (100*132*37) - odštípnutý díl lak na šedém dílu dvířek - díl do kterého je vkládána skleněná výplň (dveřní skládaný díl) (viz. přiložené fotografie). Zjistili jsme další drobné závady na některých dalších dílech, ale ty nebudeme řešit (nejsou příliš viditelné). U výše uvedených je nutná výměna za nové díly. Fota byly součástí emailu. Předem děkuji za kladné a rychlé vyřízení reklamace, aby byl náš obývací pokoj co nejdříve kompletní. V případě nutnosti upřesnění mne neváhejte kontaktovat.
nábytek DEMETRIA - poškozené díly - sklo + díl dveřní
Zaslání bezvadných dílů za díly, které byly poškozeny při přepravě.
|
Tweet |