Společnost


BANNER-TRADING s.r.o.

Počet nahlášených stížností:3
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#11650Reklamace bunda Rantal

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 20 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
26.07.2016, před 8 lety

Jiří Krenstetter

Znění stížnosti

Dobrý den,

zakoupil jsem u Banner s.r.o. bundu Rantal prostřednictvím obchodu v Olomouci.
Po půl roce užívání si začali párat švy vnitřní podšívky a prodírat podšívka v rukávech.

Uvedenou závadu jsem reklamoval prostřednictvím prodejny v Olomouci.

První reklamace uznána a částečně opravené švy byly přešity kusem látky.
Tento pokus o opravu nebyl dostatečný. Zažádal jsem znovu o řešení uvedených vad.

Druhá reklamace byla řešena našitím dalších kousku látky na uvedená místa + plus do rukávu všitý kus látky, který se používá na vrchní vrstvu.
Tato reklamace z mé strany nebyla opět brána, jako dostačují.
Nyní už jsem netrval na opravě a chtěl jsem třetí reklamaci řešit vrácením peněz.

Dnes mi bylo oznámeno, že reklamace byla zamítnuta a že si mám bundu vyzvednou nebo o ní přijdu!
Vysvětlení zamítnutí je takové, že jsem sám poškodil švy (závada 2x řešena). Oprava byla řešena "údajně" na můj nátlak a že vlastně vůbec nebyla uznána.

Mám pouze poslední reklamační protokol a komunikaci s panem ředitel. Můžu případně doplnit.

Děkuji za jakoukoliv pomoc.

S pozdravem.

Jiří Krenstetter


Produkt

Bunda Rantal


Požadované řešení

Vrácení peněz


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému