Počet nahlášených stížností: | 3 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
zakoupil jsem u Banner s.r.o. bundu Rantal prostřednictvím obchodu v Olomouci.
Po půl roce užívání si začali párat švy vnitřní podšívky a prodírat podšívka v rukávech.
Uvedenou závadu jsem reklamoval prostřednictvím prodejny v Olomouci.
První reklamace uznána a částečně opravené švy byly přešity kusem látky.
Tento pokus o opravu nebyl dostatečný. Zažádal jsem znovu o řešení uvedených vad.
Druhá reklamace byla řešena našitím dalších kousku látky na uvedená místa + plus do rukávu všitý kus látky, který se používá na vrchní vrstvu.
Tato reklamace z mé strany nebyla opět brána, jako dostačují.
Nyní už jsem netrval na opravě a chtěl jsem třetí reklamaci řešit vrácením peněz.
Dnes mi bylo oznámeno, že reklamace byla zamítnuta a že si mám bundu vyzvednou nebo o ní přijdu!
Vysvětlení zamítnutí je takové, že jsem sám poškodil švy (závada 2x řešena). Oprava byla řešena "údajně" na můj nátlak a že vlastně vůbec nebyla uznána.
Mám pouze poslední reklamační protokol a komunikaci s panem ředitel. Můžu případně doplnit.
Děkuji za jakoukoliv pomoc.
S pozdravem.
Jiří Krenstetter
Bunda Rantal
Vrácení peněz
|
Tweet |