Společnost


FISMONA s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#11654Neumožnění odstoupení od smlouvy při reklamaci

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 20 dnů 14 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
26.07.2016, před 8 lety

Zdeněk Mareček

Znění stížnosti

Dne 12. 3. 2016 jsem na internetovém obchodě AzBox.cz, v objednávce č. 1000036365 zakoupil produkt Manfrotto MP OFFROADM-BH za cenu 1201 Kč. Po týdnu používání produktu se vyskytly 3 vady – 1. odlepilo se horní těsnění, které přiléhá při namontování kamery, 2. odlepila se horní část, která drží kameru, 3. za krátkou dobu používání se přetrhl náramek, který jsem využíval pouze pro nasazení na ruku. Tyto vady jsem reklamoval dne 29. 3. 2016. Dne 21. 4. 2016 jsem byl informován pomocí SMS, že je
reklamace připravena, avšak když jsem zboží přebíral, reklamace nebyla vyřešena úplně. Byla pouze přilepena horní část tyčky, ale závady na těsnění a náramku odstraněny nebyly. Reklamaci jsem tedy musel nechat na prodejně provést znovu. Dne 6. 5. 2016 mi bylo sděleno pomocí SMS, že je reklamace připravena. Po vyzvednutí reklamace bylo přilepeno zase pouze těsnění, náramek zůstal bez opravy.
Po týdnu používání opraveného produktu došlo ke stejné vadě, jako při předchozí situaci a to, že se odlepila horní část držící kameru. Proto jsem ihned dne 24. 5. 2016 produkt reklamoval znovu. Dne 30. 6. 2016, tedy 37 kalendářních dnů od podání reklamace, jsem se dostavil do provozovny k dotázání se na vyřešení reklamace. Bylo mi sděleno, že kvůli velké pracovní vytíženosti mě nikdo nestihl kontaktovat. Zároveň jsem byl informován, že reklamace je zamítnuta přestože se jednalo o stejný defekt, jako u první reklamace, kde byla chyba uznána a opravena.
Protože délka reklamace přesáhla 30 kalendářních dnů, chtěl jsem odstoupit od kupní smlouvy a žádal jsem prodejce o vrácení sumy. Bylo mi řečeno, že na nic takového nárok nemám. Dne 8.7.2016 jsem zaslal doporučený dopis na adresu Fismona s.r.o, Cejl 91, Brno s žádostí pro odstoupení od kupní smlouvy pro překročení lhůty k vyřízení reklamace a vrácení peněz na můj účet. Dopis byl doručen 11.7.2016 a do dnešního dne tedy 26.7.2016 mě nikdo nekontaktoval ani mi peníze za produkt nevrátil.


Produkt

Manfrotto MP OFFROADM-BH


Požadované řešení

Vrácení peněz


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému