Společnost


Expres inkaso s.r.o.

Počet nahlášených stížností:53
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

92%
8%
Toto skore je založeno na 28 stížnostech.

#11660Neoprávněné vymáhání nákladů

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

5 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
26.07.2016, před 8 lety

František Stojka

Znění stížnosti

Dobrý den,

asi cca před měsícem jsem byl kontaktován neznámým Callcentrem, že pro mne mají "dárek " (elektrický zubní kartáček, zubní pastu, ústní vodu) v hodnotě 4000,-Kč. za velmi výhodnou cenu 1990,- Kč. Operátorka mluvila dost překotně a naléhala, abych si balíček objednal a pokud nebudu spokojený, mohu ho do 14 dnů vrátit. V tu chvíli jsem s dárkem souhlasil. Po chvíli přemýšlení mi došlo, že těchto pár věcí přeci nemůže stát 1990,-Kč, natož 4000,-Kč. Proto jsem si toto rozhodnutí rozmyslel. Hned druhý den jsem se snažil dovolat na tel. číslo ze kterého mi volali a objednávku zrušit. Telefon byl nedostupný. Jiné spojení jsem neměl, protože při hovoru jsem pořádně neslyšel ani název firmy. Jediné řešení pro mě bylo, danou zásilku nepřevzít a tím jsem předpokládal, že je daná záležitost uzavřena. Při hovoru mě telefonistka neupozornila na placení pohledávek v případě nepřevzetí zásilky.

Dnes mi přišel dopis od společnosti Expres Inkaso, s.r.o., že na základě souhlasných telefonických hovorů, které byly nahrány, vznikly callcentru zbytečné náklady na balné, logistiku, kurýra a telefonisty v souvislosti s nedoručenou zásilkou. Což činí 490,- Kč. Ovšem pokud se rozhodnou nabídky na balíček nakonec využít a zaplatit za něj 1990,- Kč na dobírku, bude tento požadavek stornován.


Produkt

Balíček pro zdravý chrup


Požadované řešení

Zrušení příkazu o zaplacení poštovného.

Vymazání osobních údajů z databáze společnosti nabízející tento produkt.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému