Počet nahlášených stížností: | 53 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
asi cca před měsícem jsem byl kontaktován neznámým Callcentrem, že pro mne mají "dárek " (elektrický zubní kartáček, zubní pastu, ústní vodu) v hodnotě 4000,-Kč. za velmi výhodnou cenu 1990,- Kč. Operátorka mluvila dost překotně a naléhala, abych si balíček objednal a pokud nebudu spokojený, mohu ho do 14 dnů vrátit. V tu chvíli jsem s dárkem souhlasil. Po chvíli přemýšlení mi došlo, že těchto pár věcí přeci nemůže stát 1990,-Kč, natož 4000,-Kč. Proto jsem si toto rozhodnutí rozmyslel. Hned druhý den jsem se snažil dovolat na tel. číslo ze kterého mi volali a objednávku zrušit. Telefon byl nedostupný. Jiné spojení jsem neměl, protože při hovoru jsem pořádně neslyšel ani název firmy. Jediné řešení pro mě bylo, danou zásilku nepřevzít a tím jsem předpokládal, že je daná záležitost uzavřena. Při hovoru mě telefonistka neupozornila na placení pohledávek v případě nepřevzetí zásilky.
Dnes mi přišel dopis od společnosti Expres Inkaso, s.r.o., že na základě souhlasných telefonických hovorů, které byly nahrány, vznikly callcentru zbytečné náklady na balné, logistiku, kurýra a telefonisty v souvislosti s nedoručenou zásilkou. Což činí 490,- Kč. Ovšem pokud se rozhodnou nabídky na balíček nakonec využít a zaplatit za něj 1990,- Kč na dobírku, bude tento požadavek stornován.
Balíček pro zdravý chrup
Zrušení příkazu o zaplacení poštovného.
Vymazání osobních údajů z databáze společnosti nabízející tento produkt.
|
Tweet |