Společnost


ŠKODA AUTO a.s.

Počet nahlášených stížností:59
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#11694Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 17 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
29.07.2016, před 8 lety

Alan Malč

Znění stížnosti

Zakoupil jsem nové vozidlo značky škoda octavia a přikoupil jsem prodlouženou záruku na čtyři roky nebo 120 000 ,- ujetých kilometrů .
Záruka končí v září roku 2016 . Při servisní prohlídce jsem uplatňoval požadavek na výměnu poškozeného čalounění na sedadle řidiče ,kde došlo k prošoupání čalounění o plastovou část v opěradle . V autorizovaném servise mi odmítli výměnu . Vznesl jsem stížnost na klientskou linku škoda auto. Zamítli reklamaci ve znění :děkujeme Vám za e-mail a k Vašemu požadavku sdělujeme: uvedenou záležitost jsme na d opravnou zaslanou fotodokumentací znovu posoudili. Vzhledem k tomu, že charakter poškození zcela jednoznačně vylučuje výrobní nebo materiálovou příčinu neshledáváme Váš požadavek přehodnocení původního stanoviska za důvodný. Opravu z titulu Záruky neexistence právních a věcných vad proto opravně doporučit nemůžeme. Já jsem přesvědčen že se jedná o chybnou konstrukci sedačky . Co mohu udělat


Produkt

Škoda octavia , vin :TMBDN21Z4D2035243,


Požadované řešení

Požaduji výměnu čalounění sedačky .


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému