Počet nahlášených stížností: | 59 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Zakoupil jsem nové vozidlo značky škoda octavia a přikoupil jsem prodlouženou záruku na čtyři roky nebo 120 000 ,- ujetých kilometrů .
Záruka končí v září roku 2016 . Při servisní prohlídce jsem uplatňoval požadavek na výměnu poškozeného čalounění na sedadle řidiče ,kde došlo k prošoupání čalounění o plastovou část v opěradle . V autorizovaném servise mi odmítli výměnu . Vznesl jsem stížnost na klientskou linku škoda auto. Zamítli reklamaci ve znění :děkujeme Vám za e-mail a k Vašemu požadavku sdělujeme: uvedenou záležitost jsme na d opravnou zaslanou fotodokumentací znovu posoudili. Vzhledem k tomu, že charakter poškození zcela jednoznačně vylučuje výrobní nebo materiálovou příčinu neshledáváme Váš požadavek přehodnocení původního stanoviska za důvodný. Opravu z titulu Záruky neexistence právních a věcných vad proto opravně doporučit nemůžeme. Já jsem přesvědčen že se jedná o chybnou konstrukci sedačky . Co mohu udělat
Škoda octavia , vin :TMBDN21Z4D2035243,
Požaduji výměnu čalounění sedačky .
|
Tweet |