| Počet nahlášených stížností: | 2801 |
| Z toho za letošní rok: | 9 |
| Stále v řešení: | 4 |
71%
29%
#11777Neoprávněně naúčtovaný poplatek
Dne 1. 8. 2016 jsem si zakoupila Driver Boster v ceně 294,- CZK. Od společnosti IOBIT. Platila jsem kartou.
Stejný den mi byla z účtu odečtena částka ve výši 2.247,- CZK a to firmou
BE2 S.a.r.l., Luxembourg.
Název firmy slyším poprve. Hledala jsem na internetu a dočetla se, že je to seznamka. Nikde jsem se neregistrovala ani nic nekupovala. Nechápu, jak se mohli dostat k číslu mojí karty. Nikdy jsem jim nic neplatila.
A nemám ani zájem s firmou nadále spolupracovat.
Žádám o vrácení neoprávněně stržené částky zpět na můj účet. Děkuji.
Jiřina Schönenberger
Žádám vrácení finanční částky ve výši 2247,- CZK.
|
|
Tweet |
Vyjádření dTestu
Pokud došlo ke stržení částky bez právního důvodu, jedná se o bezdůvodné obohacení, které musí být spotřebiteli vráceno.
Pokud však mezi stranami bylo sjednáno poskytování služeb v rámci placeného členství, obsahují obchodní podmínky automatickou prolongaci. Se sjednáním služby mohl spotřebitel souhlasit i s prováděním opětovné platby. Tyto skutečnosti je třeba si ověřit. Pokud budou naplněny, doporučujeme spotřebiteli smlouvu v souladu s obchodními podmínkami prokazatelně vypovědět.
Chceme odpovědět na vaše otázky správně, obraťte se na náš zákaznický servis prostřednictvím e-mailové adresy: zakaznickyservis@be2.cz
Dodatečně jsem zjistila, že v lednu 2016 mě syn požádal, abych mu kartou zaplatila 149,-Kč na měsíční registraci do seznamky. Syn kreditní kartu nemá.
Zaplatila jsem 4.1.2016 částku 149,-Kč a dál se o věc nestarala. Teprve nyní, po detailní kontrole výdajů na mém účtu jsem zjistila, že mi společnost stáhla z mého účtu 3.2. 2016 prvních 2247,- Kč, potom 3.5.2016 znovu 2247,-Kč a poslední nyní 3.8. dalších 2247,-Kč. Je to nehoráznost.
Přehlédla jsem 2x tyto platby, ale to neznamená, že jsem souhlasila s tím, aby si někdo automaticky prodloužil smlouvu, o kterou druhá strana nemá zájem.
Já sama jsem se neregistrovala. Syn pak seznamku vůbec nevyužíval. Registrace byla pouze na měsíc a nikde nebylo uvedeno, že se automaticky prodlužuje.
Je možné reklamovat v bance neoprávněné vyplacení peněz za tak dlouhé období?
Byla to bohužel moje nepozornost. Ale nikdy se mi podobná věc nestala.
Se synem jsme emailem poslali žádost o okamžitý výmaz profilu na Be2 S.a.r.l.
Prosím o radu, jak dále postupovat. Děkuji.
Vyjádření dTestu
Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Pro ukončení smlouvy je tedy vhodné zaslat společnosti výpověď. Výpověď je účinná jejím doručením a spotřebitelka má v takovém případě právo na vrácení poměrné části zaplacených peněžních prostředků za dané období.
Žádat vrácení již zaplacených částek za minulá období by bylo možné pouze v případě, pokud by osoba, která uzavřela smlouvu, prokázala, že nebyla o automatickém prodloužení smlouvy informována, a že nebyla seznámena s cenou poskytované služby.
Nyní dáváme prostor společnosti, aby mohla na vývoj případu reagovat.
user id: a384804865c0be99321a1150
budeme v kontaktu brzy
Vyjádření dTestu
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Hodnocení:
Komentář: Maximální spokojenost. Firma se zachovala férově a vrátila mi 2x 2.247,- Kč na můj účet. Děkuji , jsem spokojená, ale příště se rozmyslím, pokud budu podobné věci platit kartou.