Společnost


OKAY Holding a.s. (OKAY s.r.o.; JENA - nábytek, s.r.o.)

Počet nahlášených stížností:361
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

53%
47%
Toto skore je založeno na 134 stížnostech.

#11791Nevzdělaný personál,špatně oceněné zboží,neochota,nepříjemný personál

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 12 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
06.08.2016, před 8 lety

Jaroslav Králík

Znění stížnosti

Dobrý den jsem zklamán pokaždé co přijdeme do obchodu okay ve Vyškově tak personál ani neví co nabízí.neví apsolutně nic o žádném z spotřebičů které nabízí.Pouze Vám jich všechny doporučí ať si je koupíte ale pokud se zeptáte proč,vznikne ticho a nejsou schopni Vám o spotřebiči nic říct.Doporučuji se této prodejně obloukem vyhnout!


Požadované řešení

Vyměnit nebo proškolit personál.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému