Společnost


Česká spořitelna, a.s.

Počet nahlášených stížností:28
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#11817Velice výhodná investice!!!

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

8 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
08.08.2016, před 8 lety

Petr Hartig

Znění stížnosti

Vážení,
21.01.2014 jsem si na doporučení poradkyně založil-Akciový prémiový vklad-181 RODINA u Investiční společnosti České spořitelny.
Zmíněný vklad měl skončit 3.8.2016.Výnos byl slibován za 2,5 roku 10%.Poradkyně mi však sdělila,že mám počítat spíše s pěti procenty.Vložil jsem tedy do produktu 300 000 KČ,plus 4500 za nákup.Dále používám Servis 24-Česká spořitelna.Prvních půl roku jsem mohl na servisu 24 sledovat nárůst u zmíněné Rodiny 181.Potom mi to z portfolia zmizelo.Po X tel.rozhovorech a mailech s čsas.se mi to konečně znovu na servisu 24 objevilo.Nezdálo se mi to,a hlavně proto že žádný nárůst se nekonal.Zašel jsem na pobočku čsas v liberci Felberově ulici,abych se informoval o průběhu mé investice.(byl jsem tam vícekrát).Odpovědi na mé dotazy byly takové nic neříkající.Dnes už vím,že to byly lži.Chtěl jsem tedy zmiňovanou RODINU zrušit nebo prodat.Ovšem to bych byl sankciován,a to pěti procenty z částky.V mém případě by to bylo 15000 KČ.
Pochopil jsem že se jedná o *krach*produktu,možná i podvod,a nebo o velmi špatné investici pracovníků (investorů)čsas.
Dne 3.8.16 onen "velmi výhodný" produkt skončil.Na můj účet mi přišla výplata.Ta činila 303 232 KČ.Tedy o 1268 KČ méně než byl můj počáteční vklad.
Ještě bych dovedl v uvozovkách pochopit,že i když měl zmiňovaný produkt rizikovou váhu pouze 1 stupeň,tak může dojít ke *krachu*, a to vinou toho kdo špatně investoval,v tomto případě zaměstnanec čsas s určitě nemalým platem.
Ale co mě hlavně zaráží je sankce 5%,když bych chtěl odejít z Produktu,Fondu atd.který je k ničemu a krachuje!!! Ptám se jestli by něco podobného bylo možné v Rakousku,kam Erste patří.Poslal jsem dva maily na čsas.s dotazy na vysvětlení.Samozřejmě odpověď veškerá žádná!!! Tak si Česká spořitelna váží klientů!!!
Nevím co mohu od vás na můj Dotaz nebo Stížnost? ,očekávat.Aspoň odpověď.Odpověď kterou jsem očekával od čsas marně.
Aspoň trochu slušnosti od nich,ale to jsem chtěl asi moc!!!
Petr Hartig.
P.S
Dnes 8.8.2016 jsem pobočku Čsas v Liberci ve Felberově ulici navštívil osobně.Na mé dotazy ohledně zmiňovaného Fondu jsem se opět nic nedozvěděl! Pouze,že zmiňovaná poradkyně odešla ze spořitelny,a to na vlastní žádost! Myslím si ale,že byla* odejita.*
Chápu že se mým případem asi nebudete zabývat,ale snad by to mohl být námět aby jste se zaměřili na praktiky České spořitelny a.s, a jejich "vstřícnost"ke klientům. Nevím kolik lidí v naší republice dopadlo stejně jako já.Určitě jsem nebyl jediný,kdo si zmiňovaný Fond založil!
Děkuji za odpověď.
Petr Hartig.


Produkt

Akciový prémiový vklad-181 RODINA u Investiční společnosti České spořitelny.


Požadované řešení

Odpověď na mé dotazy.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému