Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3209
Z toho za letošní rok:36
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#1186Reklamace ztracené zásilky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

7 měsíců 3 dny 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
04.11.2013, před 10 lety

Barbora Červenková

Znění stížnosti

Dobrý den,objednala jsem si zásilku ze zahraničí z Honkongu,avšak Česká pošta mi balíček ztratila. Zásilku jsem zaplatila prodejci ale ten se mnou nekomunikuje,mám ale podací číslo zásilky,která opravdu byla odeslána a ztratila se na DEPU V PRAZE zde zasílám odkaz sledování zásilky
http://www.ceskaposta.cz/cz/nastroje/sledovani-zasilky.php?barcode=RR996389403VV&locale=CZ&send.x=91&send.y=3&send=submit&go=ok
Bohužel česká pošta nechce vzít mou reklamaci,jelikož nejsem odesílatel,ale tady je jasná vinna české pošty.Moc děkuji za pomoc.S pozdravem Barbora Červenková


Produkt

ztráta zásilky,2ks mp3 repreáčků


Požadované řešení

Prosím o vrácení peněz,doložím platbu a objednávku.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému