Společnost


České dráhy, a.s.

Počet nahlášených stížností:976
Z toho za letošní rok:23
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#11869Nevhodné chování průvodčí

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 11 dnů 13 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
11.08.2016, před 8 lety

Jarka Talpova Talpova

Znění stížnosti

Dobrý den,
ráda bych podala stížnost na průvodčí - ženu jejíž jméno neznáme ( vlak z Hlavního nádraží 11.8.2016 v 19.38.hod. do Stránčic).Naše dcera (14.let) se stejně starými 2 kamarádkami se vracely z tenis.turnaje a my jsme čekali v cílové stanici Stránčice kam děti měly dorazit.Děti nedorazily, protože údajně měly zakoupené špatné jízdenky!!!! Navíc jim průvodčí odmítla přikoupit si tedy tu správnou jízdenku. Vaše zaměstnankyně jim chtěla prodat jízdenku a zaplatit pokutu 1000 kč nebo vystoupit!! Samozřejmě děti ze strachu vystoupily a navíc tak vysoký obnos děti samozřejmě neměli. S postupem vaší zaměstnankyně nesouhlasili i ostatní cestujicí a dětí se zastávali. V dnešní době kdy není zrovna nikde bezpečno, nám příjde absurdní vyhodit děti z vlaku někde ve stanici Horní Měcholupy, kde to ani neznaly. Kdyby se naše děti chovaly nepřístojně,tak bychom to snad mohli pochopit, ale to nebyl tento případ. Vaše zaměstnankyně se dle našeho názoru chovala naprosto neadekvátně dané situaci a vystavila naše děti možnému nebezpečí a navíc nebýt toho, že měly u sebe mobily mohlo vše dopadnout výrazně hůře . Žádáme o důkladné prošetření a samozřejmě chceme být informováni o výsledku Vašeho šetření.

S pozdravem
Talpovi


Požadované řešení

Důkladné prošetření dané situace se zabezpečením, aby se to již neopakovala.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému