Společnost


M7 Group S.A; Satelitní televize Skylink

Počet nahlášených stížností:38
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#11995Žádný signál

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 9 dnů 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
21.08.2016, před 5 lety

Tomas Vonavka

Znění stížnosti

Po tydennim vypnuti televize (napr.dovolena) trva nescetne dlouho, nez mohu zase programy videt - zil jsem skoro 30 let v Nemecku a neco takoveho jsem nikdy nezazil - to by jste se za to meli maximalne stydet! To je totiz opravdu pokazdem deolsim vypnuti televize - staci take jen na dva dny!! Rad bych se od Vas dozvedel pricinu a co to ma vubec znamenat?! Na obrazovce jseou zpravy: Neni signal, nebo vyhledavam signal nebo sluzba je kodovana a tato zprava trva 15-20 minut - coz je opravdu neuveritelne a mne to prestava bavit.

Dekuji za brzke a pokud mozno kladne a vystizne vysvetleni.

Tomas Vonavka
Karlovy Vary


Požadované řešení

Tuto nehoraznost ukoncit!


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.8.2016 10:00, před 5 lety

Spotřebiteli doporučujeme uplatnit reklamaci služby a požadovat slevu z ceny služby, pokud nelze službu využívat z důvodů na straně jeho poskytovatele.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.1.2017 16:30, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.