Počet nahlášených stížností: | 135 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 3 |
Při podání reklamace dne 15 8 2016 mne zaměstnanec Fučíka Jakub při převzetí reklamace ujistil že bude vše opraveno.A to tak že nejde vsunout do křovinořezu 1330 sestřihávač plotů,což bylo splněno.Ale prasklou horní plastovou část a spínač plynu kde dokonce chybí šroub na to jsem neupozornil.A když jsem na to dnes při převzetí upozornil.Bylo my řečeno pracovníkem že to zas tolik nevadí.Tak my váš pracovník Petr Hudák řekl že zas mohu přijet.Já se ještě s takovou neochotou nesešel!!!Přece nemohu z Bechyně zbytečně jezdil sem tam protože vaši pracovníci neumí zapsat závadu.A při převzetí se Vám vysmějí!!!Petr Pouliční.
Lepší přístup k zákazníkovi.
|
Tweet |