Společnost


HECHT MOTORS s.r.o.

Počet nahlášených stížností:135
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:3
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 26 stížnostech.

#12030Stížnost na reklamaci

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 14 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
22.08.2016, před 8 lety

Petr Poul

Znění stížnosti

Při podání reklamace dne 15 8 2016 mne zaměstnanec Fučíka Jakub při převzetí reklamace ujistil že bude vše opraveno.A to tak že nejde vsunout do křovinořezu 1330 sestřihávač plotů,což bylo splněno.Ale prasklou horní plastovou část a spínač plynu kde dokonce chybí šroub na to jsem neupozornil.A když jsem na to dnes při převzetí upozornil.Bylo my řečeno pracovníkem že to zas tolik nevadí.Tak my váš pracovník Petr Hudák řekl že zas mohu přijet.Já se ještě s takovou neochotou nesešel!!!Přece nemohu z Bechyně zbytečně jezdil sem tam protože vaši pracovníci neumí zapsat závadu.A při převzetí se Vám vysmějí!!!Petr Pouliční.


Požadované řešení

Lepší přístup k zákazníkovi.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému