Počet nahlášených stížností: | 13 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 2 |
Po dohodě s fi. ABAX jsem odesla svoji tiskárnu XEROX3100 k opravě pod zakázk. č.SZO12O163145. Dopravce Geisparcel ji odvezl 15. 6. 2016.do místa opravy.8.7.2016 mi byla tiskárna doručena týmž dopravcem zpět. Při předání jsem zaplatil 1470Kč.Když jsem tiskárnu vyňalz obalu zjistil jsem,žeje mechanicky poškozen uzávěr vstupu toneru.Tiskárnu jsem také ihned vyzkoušel připojenu k počítači a zjistil jsem,že vykazuje tytéž závady které jsem chtěl opravit.Ještě týž den jsem poslal reklamaci, emial, fi ABAX s popisem stavu po dodání z opravy.Pracovík ABAXU mi sdělil 12.7.2016,že tedy tiskárnu znovu odvezou k prohlídce jako reklamaci.Tiskárna byla znovu odvezena 14.7.206 k opravci ABAX.Od té doby je stále asi v ABAXU.Na mé emaily s dotazem kdy bude opravena mi p.Venhuda sdělil,že ještě neuplynulo 30 dní od dodání k reklamaci avšak reklamaci neuznávají.Venhuda v emailu tvrdí,že závady způsobil přepravce a k opravě jim chybí jakási součástka/ABAX je značková opravna XEROX/K dnešnímu dni uplynulo již více než 30 dní a p. Venhuda mi na moje emaily kdy dostanu tiskárnu opravenou zpět neodpovídá.Závěrem bych chtěl upozornit i ostatní potencionální zákazníky na tuto neseriozní firmu.
Tiskárna,kopírka ,skener XEROX 3100
Žádám o okamžité vrácení tiskárny a peněz které jsem za opravu zaplatil,neboť jsem ztratil důvěru v kvalitu opravy a tudíž i k dotyčné fi. ABAX. Dle mého soudu tiskárnu nikdo neopravil neboť se po "OPRAVĚ" vyskytly tytéž závady pro které jasem ji poslal k opravě,navíc byla ještě mechanicky poškozena dvířka vstupu do prostoru TONERU.Fa. ABAX, podle jejích internetových stránek,budí zdání odborníků na slovo vzatých avšak jejich jednání a kvalita t.zv. opravy jasně hovoří o naprosté ignoranci zásed solidního jednání.
|
Tweet |