Počet nahlášených stížností: | 6 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Telefon Sony Z3 compact jsem reklamoval již 3x. První reklamace byla z důvodů fleků na display a vypadávající krytky napájecích kontaktů, reklamace proběhla dobře vše uznáno rychle vyřízeno. Po krátké době jsem zjistil že jsem při hovoru špatně slyšet a opět vypadávala krytka napájecích kontaktů. Tudíž jsem telefon poslal na reklamaci a zase vše bylo rychle vyřízeno. Po cca 4 měsících jsem zanesl telefon na reklamaci protože zase vypadávala krytka napájecích kontaktů a zase se začali objevovat fleky na displayi. Tudíž jsem telefon zanesl na reklamaci s tím že chci odstoupit od kupní smlouvy z důvodu 3x stejné závady a to vypadávání krytky napájecího kontaktu. Za týden od podání telefonu k reklamaci mi přišel telefon ze strohým vyjádřením "Záruční oprava zamítnuta z důvodu mechanického poškození přístroje.V rozporu se záručními podmínkami výrobce. Vráceno zpět bez opravy.Nárok na odstoupení od kupní smlouvy nevzniká." Až po telefonickém kontaktovaní mi byl zaslán email ,že po tel. domluvě mi zasílají bližší informace a tam byly fotky přední strany mobilního telefonu se šipečkami na rohy rámu displeje , které jsou poškrabané.Tudíž jsem znovu kontaktoval emailem že chci více podrobností o zamítnutí a protokol ze servisního střediska a na to mi bylo řečeno že obchod vše prošetřil řádně a vše co musí poskytnout mi poskytli.
Chci spor vyřešit pokud možno domluvou ale zda přetrvá postoj společnosti chtěl bych vědět jak postupovat.
Děkuji Svoboda
Sony xperia Z3 compact white,
Odstoupení od kupní smlouvy.
|
Tweet |