Společnost


LB BOHEMIA, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:2
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#12173Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 20 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
02.09.2016, před 8 lety

Jaroslav Doležal

Znění stížnosti

Dne 30. 9. 2015 jsme koupili v podnikové prodejně LB Bohemia, s.r.o., Kouzelné spaní komplet postel Stela s rošty a matracemi Dorka XL, 90x200x18 cm Basic a k tomu noční stolky. Dne 4. 12 2015 jsme reklamovali 1 ks matrace Dorka z důvodu proležení. U této reklamace nám bylo vyhověno a dána druhá matrace bez potahu. Dne 3. 8. 2016 jsme opět matrace reklamovali v počtu obou dvou kusů ze stejného důvodu proležení. Naší reklamaci vyhověno nebylo. Při naší kontrole jsme zjistili proležení většího rozsahu, než je uvedeno reklamačním protokolu. S prodejcem jsme se snažili dohodnout, bylo nám řečeno, že dostaneme matrace jiné, ovšem znovu bez vrchního potahu, s čímž jsme nesouhlasili, bylo nám řečeno, že se máme spojit s majitelemm, že nás očekává a byl nám předán telefonický kontakt na jeho sekretářku. Ta nejdříve sdělila, že se ozvou, po týdnu jsme učinili dotaz zda pan ředitel bude ochoten s námi jednat a bylo nám řečeno, že je v douhodobé pracovní neschopnosti a neví, kdy se vrátí. Podle nás s námi spíš nechce komunikovat.


Produkt

matrace Dorka XL, 90x200x18 cm Basic


Požadované řešení

Požadujeme buď částečné vrácení peněz, nebo druhé matračky ale i s potahem, tedy výměnu celých kompletních matrací.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému