Počet nahlášených stížností: | 2 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 30. 9. 2015 jsme koupili v podnikové prodejně LB Bohemia, s.r.o., Kouzelné spaní komplet postel Stela s rošty a matracemi Dorka XL, 90x200x18 cm Basic a k tomu noční stolky. Dne 4. 12 2015 jsme reklamovali 1 ks matrace Dorka z důvodu proležení. U této reklamace nám bylo vyhověno a dána druhá matrace bez potahu. Dne 3. 8. 2016 jsme opět matrace reklamovali v počtu obou dvou kusů ze stejného důvodu proležení. Naší reklamaci vyhověno nebylo. Při naší kontrole jsme zjistili proležení většího rozsahu, než je uvedeno reklamačním protokolu. S prodejcem jsme se snažili dohodnout, bylo nám řečeno, že dostaneme matrace jiné, ovšem znovu bez vrchního potahu, s čímž jsme nesouhlasili, bylo nám řečeno, že se máme spojit s majitelemm, že nás očekává a byl nám předán telefonický kontakt na jeho sekretářku. Ta nejdříve sdělila, že se ozvou, po týdnu jsme učinili dotaz zda pan ředitel bude ochoten s námi jednat a bylo nám řečeno, že je v douhodobé pracovní neschopnosti a neví, kdy se vrátí. Podle nás s námi spíš nechce komunikovat.
matrace Dorka XL, 90x200x18 cm Basic
Požadujeme buď částečné vrácení peněz, nebo druhé matračky ale i s potahem, tedy výměnu celých kompletních matrací.
|
Tweet |