Počet nahlášených stížností: | 227 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 1 |
V listopadu 2014 jsem zakoupila tablet, v Datart, Rudná 114/3114, Ostrava, který asi po dvou dnech užívání nešel nabízet.
Tablet nám byl na místě vyměněn.
Syn si s tabletem hrával velmi málo.
V květnu 2016 se nám objevila stejná závada. Tablet opět nešel nabíjet. Při reklamaci byl tablet uznán a opraven.
Byla provedena výměna MB - rework/vadný USB konektor.
Tablet nám zaslali plně nabitý. Syn si s ním hrál opět velmi málo, do doby než se úplně vybil. Poté odjel na tábor. Tablet nám ležel asi měsíc v šuplíku a nikdo si s ním nehrál. Po příjezdu z tábora ho chtěl syn nabít a opět jsme zjistili stejnou závadu. Nešel nabíjet.
Opět zaneseno na reklamaci s tím, že nám tentokrat nebyla uznána. V posudku máme uvedeno, že jsme vytrhli konektor. CID - vylomený napájecí konektor ze základní desky.
Pán od reklamace mi sdělil, že jsme ho vytrhli násilím.
Když jsem chtěla, aby mi ukázali, kde je vytržen, bylo mi řečeno, ze to nejde vidět pouhým okem.
V tabletu není nic vylomeno. Od doby, kdy nám byl opravený tablet vrácen, nebyl nabíjen ani jednou. Až když se syn vrátil z tábora, byl dán na nabíječku a bez jakékoliv manipulaci jsme zkoušeli nabíjet několik hodin, bez úspěchu.
Po reklamaci byla sepsána stížnost na reklamaci. Zatím bez vyjádření.
Tablet Asus, MemoPad ME70C 7" 8GB black (1A005A)
Uznání reklamace a oprava.
|
Tweet |