Společnost


Expres inkaso s.r.o.

Počet nahlášených stížností:53
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

92%
8%
Toto skore je založeno na 28 stížnostech.

#12206Dopis s vymáháním náhrady za odmítnuté zboží objednané po telefonu

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

5 měsíců 7 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
05.09.2016, před 8 lety

Jiří Ledvina

Znění stížnosti

Dobrý den,
telefonicky mě kontaktovala telefonistka společnosti Expres inkaso s.r.o. s nabídkou jakéhosi balíčku pro zdravý chrup za 1990 Kč. Vzhledem k chytře předpřipravenému stylu jednání se nejdříve zdálo, že balíček bude zdarma, tak jsem sdělila,že o balíček zájem mám. V druhém hovoru tentýž den mě kontaktovala opět jiná paní, která se mnou již projednávala dodání balíčku, které jsem odsouhlasila. Sdělila mi, že balíček odešlou kurýrní službou. Po probrání celé záležitosti s manželem, jsem dospěla k závěru, že bude nejlépe od obchodu odstoupit. Přece jenom přísloví "nekupuj zajíce v pytli" rozhodlo. Proto jsem se rozhodla zavolat zpět na telefonní číslo, ale z nějakého mě neznámého důvodu se mi již nepodařilo dovolat a objednávku zrušit. V den dovozu zásilky jsem zásilku nepřevzala. 2.9.2016 mi přišel od této společnosti dopis, kde vymáhají částku 490 Kč jako náhradu za marný výjezd kurýra.


Produkt

Balíček pro zdraví chrupu.


Požadované řešení

Nehodlám vzniklé náklady platit vzhledem k tomu, že nebylo možné se do společnosti dovolat a nebylo ani možné zaslat písemné odstoupení od smlouvy, na které jsem měl právo do 14 dnů od telefonátu, jelikož mi společnost nesdělila své údaje. Neposlala ani obchodní podmínky ani smlouvu v papírové podobě poštou.

Dále žádám, abyste ihned po vyřešení sporu odstranili mé osobní údaje ze všech databází, které vedete, v souladu s § 5 odst. 5 zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému