Společnost


Expres inkaso s.r.o.

Počet nahlášených stížností:53
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

92%
8%
Toto skore je založeno na 28 stížnostech.

#12207Stížnost na neoprávněné vymáhání poplatku v sovislosti s nedoručením zásilky.

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 4 dny 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
05.09.2016, před 8 lety

Lukáš Nováček

Znění stížnosti

Dne 01.09.2016 jsem obdržela od společnosti Expres Inkaso s.r.o. dopis, ve kterém je uvedeno, že mám zaplatit přiloženou poštovní poukázkou částku 490,- Kč, jako náklady uvedené firmě vzniklé s nepřevzetím balíčku pro zdraví chrup. K tomuto mohu uvést, že před nějakou dobou mě telefonicky kontaktoval nějaký muž s tím, že mi nabízel produkt zvaný " balíček pro zdraví chrupu ". Tento telefonický operátor mě ihned z počátku doslova atakoval touto nabídkou, kdy mě po většinu hovoru ani nepustil ke slovu a neustále mi uvedenou věc vychvaloval. Ačkoli jsem operátorovi několikrát sdělila, že žádný balíček nechci a nepotřebuji, byl značně neodbytný. V hovoru mi uváděl, že pokud nebudu se zbožím spokojena mohu toto bezplatně vrátit. Nakonec jsem tomuto nátlaku podlehla a se zasláním balíčku souhlasila. Po ukončení hovoru jsem si však v klidu celou věc rozmyslela a rozhodla jsem se objednávku zrušit. Proto jsem se několikrát pokoušela volat zpět na číslo operátora, kdy však dovolat se zpět, se mi již nepodařilo. Vzhledem k tomu, že mi operátor nesdělil adresu ani jiný kontakt na fy. která produkt nabízí, nemohla jsem objednávku zrušit. Dále uvádím, že jsem v telefonátu nebyla seznámena s obchodními podmínkami společnosti. Jsem důchodkyně a jednání uvedené společnosti mi připadá neetické a v rozporu s obchodním zákoníkem.
Soňa Mádlová, Varnsdorf


Produkt

Balíček pro zdraví chrupu.


Požadované řešení

Nehodlám vzniklé náklady platit vzhledem k tomu, že nebylo možné se do společnosti dovolat a nebylo ani možné zaslat písemné odstoupení od smlouvy, na které jsem měla právo do 14 dnů od telefonátu, jelikož mi společnost nesdělila své údaje. Neposlala ani obchodní podmínky ani smlouvu v papírové podobě poštou.

Dále žádám, aby společnost Expres Inkaso s.r.o. ihned po vyřešení sporu odstranila mé osobní údaje ze všech databází, které vede, v souladu s § 5 odst. 5 zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému