Společnost


Expres inkaso s.r.o.

Počet nahlášených stížností:53
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

92%
8%
Toto skore je založeno na 28 stížnostech.

#12221Vymáhání peněz za nepřevzetí balíčku

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
06.09.2016, před 8 lety

Patrik Rozehnal

Znění stížnosti

Dobrý den,byl jsem osloven call centrem spol. Expres Inkaso s.r.o. s nabídkou balíčku pro zdravý chrup. V telefonickém hovoru jsem říkal,že se poradím s přítelkyní ať zavolají jiný den.V druhém telefonickém hovoru jsem tento balíček odmítl a řekl,že nemám o něj zájem.Jaké bylo tedy moje překvapení ,když mi 2.9.2016 došla složenka na zaplacení 490 Kč za kurýrní služby.Já ale žádný balíček nikdy nedostal a ani žádný kurýr se mi neozval,že by mi nějaký vezl.Na internetu jsem si tedy našel tel.číslo a chtěl vše objasnit ,ale uvedené číslo 732 505 507 mi hlásí,že neexistuje.Odmítám platit peníze za nic,balíček jsem v rozhovoru odmítl a nikdy jsem jej neobdržel.

Patrik Rozehnal,Vyškov


Požadované řešení

Od společnosti žádám ,aby tuto složenku stornovala a nadále mne už nikdy nekontaktovala.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému