Počet nahlášených stížností: | 53 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,byl jsem osloven call centrem spol. Expres Inkaso s.r.o. s nabídkou balíčku pro zdravý chrup. V telefonickém hovoru jsem říkal,že se poradím s přítelkyní ať zavolají jiný den.V druhém telefonickém hovoru jsem tento balíček odmítl a řekl,že nemám o něj zájem.Jaké bylo tedy moje překvapení ,když mi 2.9.2016 došla složenka na zaplacení 490 Kč za kurýrní služby.Já ale žádný balíček nikdy nedostal a ani žádný kurýr se mi neozval,že by mi nějaký vezl.Na internetu jsem si tedy našel tel.číslo a chtěl vše objasnit ,ale uvedené číslo 732 505 507 mi hlásí,že neexistuje.Odmítám platit peníze za nic,balíček jsem v rozhovoru odmítl a nikdy jsem jej neobdržel.
Patrik Rozehnal,Vyškov
Od společnosti žádám ,aby tuto složenku stornovala a nadále mne už nikdy nekontaktovala.
|
Tweet |