Společnost


BEZVASPORT s.r.o.

Počet nahlášených stížností:12
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#12231Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 6 dnů 11 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
06.09.2016, před 5 lety

Vladimír Ekert

Znění stížnosti

Dne 3.3.2016 jsme u společnosti BezvaSport zakoupili synovi boty Salomon XR Mission Trail Running. Po třech měsících na jedné z bot odpadla část podrážky a proto jsme boty začátkem června reklamovali. Syn je nosil hlavně do školy a občas v nich běhal (náhradní boty k synovým hlavním běžeckým botám Salomon Speedcross 3). Dne 20.6.2016 jsme dostali vyjádření společnosti: "Vaše reklamace artiklu námi byla předána na nezávislé posouzení soudnímu znalci se specializací na posuzování obuvi, .... Dle závěrů vyhotoveného znaleckého posudku číslo 086/842/2016 je Vaše reklamace označena jako neoprávněná." Přílohou byl znalecký posudek od Ing. Jana Klimeše. Protože jsme byli přesvědčeni, že u značkové obuvi nemůže dojít k takovéto vadě, snažili jsme se kontaktovat e-mailem společnost a vyjádřit svůj nesouhlas s vyřízením reklamace. Firma reagovala na naše e-maily s velkým (týdenním zpožděním) a nakonec přestala zcela komunikovat.


Produkt

pánské běžecké boty Salomon XR Mission Trail Running, velikost 7,5 (41,5), barva Blue/Grey


Požadované řešení

vrácení peněz


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.9.2016 10:09, před 5 lety

Kupující může uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době 24 měsíců od převzetí. Přičemž se má dle 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že pokud se vada projeví v průběhu 6 měsíců od převzetí, věc byla vadná již při převzetí. V případě soudní pře by tak obchodník musel prokázat, že zboží vadné nebylo. Vzhledem k síle domněnky nepovažujeme za prokázání opaku pouhé obecné tvrzení, ale ideálně prokázání opaku odborným, nejlépe znaleckým posudkem.

Bylo-li rozhodnuto o reklamaci jako o neoprávněné, ale spotřebitel se závěry reklamace nesouhlasí a dožaduje se nápravy, musí důvody zamítnutí reklamace rozporovat. Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena řádně, je posudek soudního znalce z oboru. Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitel právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože její reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitel právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znalečného). Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.2.2017 08:47, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel může také využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz/cs.