Společnost


Expres inkaso s.r.o.

Počet nahlášených stížností:53
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

92%
8%
Toto skore je založeno na 28 stížnostech.

#12236Nedodaný balíček

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc

Detail stížnosti

Publikováno
07.09.2016, před 8 lety

Tomáš Dryšl

Znění stížnosti

Na smluvený termín mi nebyl doručen žádný balíček. Nikdo se neozval ani nenapsal. Nasledujíci dny jsem byl služebně pryč.Proto již nemám dále zájem o vaše takto provozované služby a tímto žádam o zrušení této neoprávněné pohledávky.


Produkt

Jednalo se o nějakou sadu ústní hygieny.


Požadované řešení

Jak jsem již výše uvedl, požaduji o zrušení neoprávněného poplatku za neodebrání již zmíněného balíčku.Prosím o zaslání písemnou formou o storno poplatku.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému