Společnost


ČESKÝ MINCOVNÍ OBCHOD

Počet nahlášených stížností:73
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

46%
54%
Toto skore je založeno na 26 stížnostech.

#12280Nevyžádané reklamní letáky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 30 dnů 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
11.09.2016, před 7 lety

Oleg Kubala

Znění stížnosti

Český mincovní obchod mi neustále zasílá nevyžádané reklamní sdělení a nabídky.


Produkt

Nabídky pozlacených a zlatých mincí


Požadované řešení

Vymazání mých identifikačních údajů z databáze a již dále nic nezasílali.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.9.2016 09:12, před 7 lety

Spotřebitel by měl písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž spotřebitel odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinná to respektovat.

Pakliže bude společnost nadále i po této písemné výzvě proti vůli spotřebitele nakládat s jeho osobními údaji, bude žádoucí se obrátit neprodleně na Úřad pro ochranu osobních údajů s podáním podnětu na porušování § 5 odst. 5 a § 21 odst. 1 písm. b) zákona o ochraně osobních údajů. Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3455/zadost-o-odstraneni-osobnich-udaju-z-databaze.

Reakce společnosti

Publikováno
12.9.2016 10:02, před 7 lety

Vážený pane Kubalo,

Vaše informace ze dne 11.9.2016 s přáním vyřazení z evidence našich zákazníku byla registrována.

Dali jsme pokyn, aby Vám nadále nebyly zasílány žádné nové reklamní nabídky a Vaše zákaznické číslo bylo zablokováno.

Mějte prosím pochopení, že všechny dodávky reklamních nabídek, které se nacházejí již v tiskárně nebo jsou v oběhu nemůžeme zastavit jen pro jednoho zákazníka. Může se tedy stát, že obdržíte ještě některou z našich aktuálních nabídek v období 6-8 týdnů.

Vymazání Vaší adresy však není možné, neboť jsme ze zákona povinni při elektronickém zpracování dat uchovávat dokumentaci objednávek a jejich vyúčtování pro případnou kontrolu finančního úřadu.

Vaše údaje nebou nadále využívány pro komerční účely.

Děkujume za Vaší dlouholetou důvěru naší společnosti.



Reklamační oddělení ČMO

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.10.2016 08:54, před 6 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.11.2016 09:07, před 6 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.