Počet nahlášených stížností: | 73 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Před dovolenou jsme si zakoupili kameru Go pro, kvůli natáčení pod vodou. Kamera od prvního dne nešla, po 3-15 minutách používání se začne přehřívat, přestane jít ovládat , netočí, nefotí a nakonec ani nejde vypnout. vypne se až vybitím. Muž dokonce den po koupi jel přímo do Prahy na servisní prodejnu,aby pro PLaneo na jejich přání přivezl on nich papír, a tudíž mu zboží vzali zpět a vyměnili za jiné. V Praze nebyl žádný technik, tak si nepomohl. Poslali jsme tedy kameru klasickou cestou. Přišlo vyrozumění, že kamera se přehřívá proto, že je zavřená v tom pouzdře , slečna na druhé straně telefonu , co vyřizovala reklamaci ani nevěděla, že pouzdro je součástí kamery a tudíž kamera z něj jde vyjmout maximálně kladivem.... Druhá reklamace nebyla vyřízena s tím, že ji vystavujeme extrémnímu slunečnímu záření (bylo tak 22-25°C a pokoušeli jsme se točit děti v bazénu..opět kamera nepracovala jen ze začala zahřívat. Chtěli po nás videozáznam, jak s kamerou pracujeme, a jak nefunguje, ten jsme dodali. Třetí vyrozumění bylo, že používáme špatné karty..naše byla vyzkoušena v jiném Go pro a šlapala jak hodinky....Ještě nám řekli, že kamera cestovala po různu, zde po ˇCR a v podstatě se ji nikdo nepokusil ani opravit, protože by prý přišli o záruku, protože výhradní dodavatel a servis není v ČR. Kamera netočí nefotí, po třetí reklamaci bychom chtěli odstoupit od smlouvy, protože po dovolené je už její hlavní účel pořízení zažehnán :(
GO pro + LCD
Chtěli bychom už po třetí reklamaci vrátit peníze, protože už jsme hodně naštvaní tímto výše popsaným zbůsobem, řešení reklamace a důvod, proč muž pořizoval tuto kameru už minul v průběhu táhlých reklamací.
|
Tweet |