| Počet nahlášených stížností: | 258 |
| Z toho za letošní rok: | 0 |
| Stále v řešení: | 0 |
85%
15%
#12397Zaslání neobjednaného produktu
Odebírám HEART Complex a zaslali jste CardioComplex, který jsem si neobjednala. Na obálce není vidět co posíláte, až po otevření, proto nejde ihned vrátit.
CardioComplex with Omega-3 kó 466.
Neposílat zboží, které jsem si neobjednala.
|
|
Tweet |
Vyjádření dTestu
Kupující je povinen uhradit pouze cenu za zboží, které si od společnosti prokazatelně objednal. Záleží tedy na tom, zda objednávka byla učiněna. Pokud by tomu tak nebylo, jednalo by se o neobjednané plnění. V takovém případě nemusí spotřebitel společnosti na své náklady nic vracet, ani ho o tom vyrozumět. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že smlouva byla uzavřena a bylo již ze strany společnosti plněno.
Dobrý den.
Pokud hovoříte o zákaznickém čísle 1548090, tak jsme vás právě v zásilce informovali o tom, že jsme produkt inovovali a vylepšili jeho složení. Jelikož byly doplněny další účinné látky, došlo k přejmenování produktu.
Účinnost přípravku se tak oproti předchozímu výrobku zvýšila a rozšířila.
Text ze zásilky vám pro jistotu přikládáme k tomuto vyjádření.
Doporučujeme se v takových záležitostech obracet na náš zákaznický servis (tel. 234 099 888), kde rádi vše vysvětlíme přímo.
Děkujeme za pochopení
Vyjádření dTestu
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Hodnocení:
Komentář: Byl mi zaslán nový výrobek, který nahrazuje původní, ale na to mě nikdo neupozornil. Rozdíl v ceně mi byl odečten v nové zásilce.