| Počet nahlášených stížností: | 1 |
| Z toho za letošní rok: | 0 |
| Stále v řešení: | 0 |
Zakoupil jsem nafukovací bazén a ukázalo se, že v jednom sváru je malá dírka. Proto jsem bazén reklamoval a žádal výměnu zboží, neboť vada byla od počátku. Prodejce reklamaci zamítl s tím, že technik prosvítil všechny sváry a žádnou díru neobjevil. S tímto zamítnutím nesouhlasím, protože netěsnost ve švu skutečně je. Technik mohl dotazem u mne zjistit přibližné místo a nemusel prosvěcovat všechny švy. Bohužel společnost nereaguje na emaily ohledně dalšího postupu, to jest, zda-li si vyzvedne bazén k opětovnému přezkoumání, či zda se mám obrátit na znalce.
bazén Quick 3,66*0,91m s kartušovou filtrací
výměna zboží
|
|
Tweet |
Vyjádření dTestu
V případě uplatnění reklamace u prodejce je prodejce povinný dle § 19 zákona o ochraně spotřebitele vyřídit reklamaci řádně a včas.
V případě, že je mezi kupujícím a prodejcem spor o existenci vady, bude nutné vadu pomocí např. fotografií, videa nebo nezávislého odborníka prokázat.
Vyjádření dTestu
Společnost Trading eshop, s.r.o. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.