Počet nahlášených stížností: | 654 |
Z toho za letošní rok: | 8 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
řeším situaci, kdy mi internetový obchod nechce dodat zboží, které bylo na základě platně uzavřené kupní smlouvy dokonce i zaplaceno zálohovou (proforma) fakturou, resp. pokouší se objednávku stornovat.
E-shop se odvolává na ZJEVNĚ chybnou cenu grafické karty do PC, ovšem dle mého názoru se o na první pohled 100% chybnou (=zjevně chybnou) cenu nemůže jednat.
Dle mého názoru, je např. zjevně chybná cena letenky 3 USD nebo v "mém případě" grafické karty do PC např. 150 Kč, nikoliv však cena nižší o cca 35 %, jenž může např. představovat cenovou politiku prodávajícího.
https://www.czc.cz/obchodni-podminky/clanek
https://www.czc.cz/kdy-vznika-kupni-smlouva/clanek
E-shop mi nabízí pouze zvýšení původní ceny z 7734 Kč (cena na objednávce i proforma faktuře) na 12042 Kč nebo storno + vrácení peněz. Oba návrhy jsou pro mě nepřijatelné.
Není možné, aby e-shop řádně plnil (dodal zboží) pouze když on sám uzná za vhodné a naopak neplnil (zboží nedodal), když si zpětně uvědomí, že by zboží raději prodával za vyšší cenu!!
GIGABYTE GeForce GTX 1070 OC, 8GB GDDR5 (mini ITX), GV-N1070IXOC-8GD
Dodání zboží + OMLUVA
|
Tweet |