Společnost


CZC.cz s.r.o.

Počet nahlášených stížností:654
Z toho za letošní rok:8
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

73%
27%
Toto skore je založeno na 178 stížnostech.

#12447Nedodání zaplaceného zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 14 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
22.09.2016, před 8 lety

Tomáš Ruta

Znění stížnosti

Dobrý den,

řeším situaci, kdy mi internetový obchod nechce dodat zboží, které bylo na základě platně uzavřené kupní smlouvy dokonce i zaplaceno zálohovou (proforma) fakturou, resp. pokouší se objednávku stornovat.

E-shop se odvolává na ZJEVNĚ chybnou cenu grafické karty do PC, ovšem dle mého názoru se o na první pohled 100% chybnou (=zjevně chybnou) cenu nemůže jednat.
Dle mého názoru, je např. zjevně chybná cena letenky 3 USD nebo v "mém případě" grafické karty do PC např. 150 Kč, nikoliv však cena nižší o cca 35 %, jenž může např. představovat cenovou politiku prodávajícího.

https://www.czc.cz/obchodni-podminky/clanek
https://www.czc.cz/kdy-vznika-kupni-smlouva/clanek

E-shop mi nabízí pouze zvýšení původní ceny z 7734 Kč (cena na objednávce i proforma faktuře) na 12042 Kč nebo storno + vrácení peněz. Oba návrhy jsou pro mě nepřijatelné.

Není možné, aby e-shop řádně plnil (dodal zboží) pouze když on sám uzná za vhodné a naopak neplnil (zboží nedodal), když si zpětně uvědomí, že by zboží raději prodával za vyšší cenu!!


Produkt

GIGABYTE GeForce GTX 1070 OC, 8GB GDDR5 (mini ITX), GV-N1070IXOC-8GD


Požadované řešení

Dodání zboží + OMLUVA


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému