Počet nahlášených stížností: | 654 |
Z toho za letošní rok: | 8 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobry den,
reklamoval jsem tablet Lenovo IdeaTab 2 A10-70F, ktery po cca 7 mesicich prestal fungovat, nesel zapnout, ani neindikoval dobijeni. Toto bylo pri podavani reklamace vyzkouseno, zkontrolovano a potvrzeno zamestnancem CZC, a zapsano do protokolu.
Po dvou tydnech se CZC ozvali s vyjadrenim, ze reklamaci neuznavaji, s vyjadrenim "Uvedené závady se neprojevily, obnoveno tovární nastavení". Na muj dotaz, jak je mozne, ze prevzali prokazatelne nefunkcni tablet, vratili funkcni (tedy opraveny) a presto tvrdi, ze na nem zadna zavada neni upresnili, ze v autorizovaném servisu "proběhla pouze obnova do továrního nastavení což není oprava".
Pozadoval jsem tedy, aby reklamaci uznali a uvedli do protokolu, ze vadu na zarizeni opravili zarucni opravou v autorizovanem servisu, coz odmitaji.
Z meho pohledu jsem tedy dal reklamovat zarizeni s vadou, ktera byla zjevnou prekazou k jeho pouzivani, a CZC ho zaslali do servisu, kde vadu odstranili (pro me neni podstatne jakym konkretnim zakrokem), a vratili zarizeni bez vady, tedy opravene. Toto byl odborny zakrok, ktery jsem ja na zarizeni provest nemohl, protoze ho ani nebylo mozne zapnout, ani nabit - zakrok tedy vyzadoval zasah technika v odbornem servisu. Nevidim tedy duvod k neuznani reklamace.
Existuje nejaka vyjimka ktera uvadi, ze urcite servisni zakroky (napr. obnoveni do tovarniho nastaveni), ktere odstrani vadu na pristroji (navic tak zavaznou, ze pristroj nelze vubec pouzivat), se nedaji povazovat za opravu? Pokud ano, jaky zakon takove pripady definuje, a proc nektere servisni zakroky jsou, a jine nejsou povazovane za opravu, kdyz jejich vysledek je stejny - odstraneni vady z vadneho pristroje?
Dekuji za vyjadreni.
Tablet Lenovo IdeaTab 2 A10-70F 10,1" MTK8165
Jak jsem uz CZC sdelil, jsem ochotny prijmout reklamaci a prevzit opravene zbozi, ale chci, aby bylo v protokolu uvedeno, ze reklamace byla uznana a vyresena zarucni opravou (nebo obdobna, pripadne presnejsi formulace).
|
Tweet |