Počet nahlášených stížností: | 550 |
Z toho za letošní rok: | 10 |
Stále v řešení: | 7 |
Dobrý den, koncem minulého roku jsem zakoupila elektrokolo v jedné z Vašich prodejen (Jihlava) V srpnu jsme na kole zjistili závadu a kolo vezli na prodejnu ve Žďáru nad Sázavou,kde nám ho odmítli vzít, prý se máme obrátit na prodejnu, kde bylo zakoupeno. Jsem s takovým jednáním nespokojená, vznikly mi pouze náklady, jelikož to mám poměrně daleko od místa bydliště. O řešení reklamace ani nemluvě. Prosím o odpověď, jakým stylem se může zákazník bránit. Kolo mi navíc neopravili, požadují po mě 700 Kč spoluúčast, jsem nespokojena a chci od smlouvy odstoupit a kolo vrátit, prosím o prošetření a radu. Kaufland Jihlava bohužel odmítá.Kolo mi chtějí vrátit neopravené.
zakázka č. : 084693 - reklamace
Požaduji postih prodejny ve Žďáru za neplnění povinností,vyřešení reklamace v můj propěch - tzn. vrácení peněz za zakoupený výrobek + proplacení všech mých nákladů, které vznikly v souvislosti s nepřijmutím zboží v místě blízkém mému pobytu.
|
Tweet |