Společnost


Kaufland Česká republika v.o.s.

Počet nahlášených stížností:550
Z toho za letošní rok:10
Stále v řešení:7
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

64%
36%
Toto skore je založeno na 99 stížnostech.

#12513Nepřijmutí zboží k reklamaci

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

4 měsíce 23 dnů 11 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
27.09.2016, před 8 lety

Stanislava Řádková

Znění stížnosti

Dobrý den, koncem minulého roku jsem zakoupila elektrokolo v jedné z Vašich prodejen (Jihlava) V srpnu jsme na kole zjistili závadu a kolo vezli na prodejnu ve Žďáru nad Sázavou,kde nám ho odmítli vzít, prý se máme obrátit na prodejnu, kde bylo zakoupeno. Jsem s takovým jednáním nespokojená, vznikly mi pouze náklady, jelikož to mám poměrně daleko od místa bydliště. O řešení reklamace ani nemluvě. Prosím o odpověď, jakým stylem se může zákazník bránit. Kolo mi navíc neopravili, požadují po mě 700 Kč spoluúčast, jsem nespokojena a chci od smlouvy odstoupit a kolo vrátit, prosím o prošetření a radu. Kaufland Jihlava bohužel odmítá.Kolo mi chtějí vrátit neopravené.


Produkt

zakázka č. : 084693 - reklamace


Požadované řešení

Požaduji postih prodejny ve Žďáru za neplnění povinností,vyřešení reklamace v můj propěch - tzn. vrácení peněz za zakoupený výrobek + proplacení všech mých nákladů, které vznikly v souvislosti s nepřijmutím zboží v místě blízkém mému pobytu.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému