Počet nahlášených stížností: | 220 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, ráda bych upozornila na jednání velmi známé cestovní kanceláře Exim Tours.
Hotel, služby delegáta, které jsme zakoupili neodpovídají tomu co jsme zakoupili.
Bulharsko, hotel Perla Sun Park 4* plná cena 13990,-/last minute 9990,-
- Ubytování ne přímo v hotelu, který jsme si zaplatili - pouze z nějakém sesterském hned vedle. Nefunkční wifi půlku zájezdu, minibar, který na pokoji nebyl, šílený doslova bordel všude už opravdu ne. V pokoji plesnivá sprcha, lednice, o zachodu ani nemluvím. Samozřejmostí není ve 4* hotelu ani toaletní papír. Stoletý prach, polámaný/špinavý nábytek na balkoně, naprosto nechutně špinavé stolečky u bazénu, všude v arealu překypující koše, venkovní schody, na které pořád kapala voda z klimatizace, tudíž kdykoliv někdo mohl spadnout, na společné chodbě kde vyčuhovaly kabely ze zdi, plesnivé/shnilé jídlo all inclusive a mnoho, mnoho dalšího. Delegát naprosto neschopný, bez informací, 2x jsme žádali o úklid jeho i recepci a bohužel nic. Třesnička na dortu je ta, že za dobu co jsme tam byli tak jednu skupinu lidí ubytovali úplně jinde, daleko od moře, v ubytovně, která měla snad ani né 2* s výhledem na autobusové nádraží, či odpatky. Druzí čekali celou noc/půlden než je vůbec ubytují. A to, že se s vámi delegát nechce ani bavit a řekne vám do očí, že je toto chování cestovky úplně normální, že na lidech jen vydělávají je už opravdu konec.
Reklamaci, kterou jsme podávali ještě v době kdy jsme byli na dovolené na oddělení zákazníků kam Exim odkazuje byla zamítnutá, ač jsme vše doložili fotkami, ze kterých problém jasně odpovídá. Zamítnutá z důvodu, že jsme údajně neoslovili delegáta a z důvodu, že na tento hotel nemají stížnosti. Nicméně odměnili nás 500,- za každého (2) na příští nákup.
Delegáta jsme oslovili ihned po příjezdu ráno na informativní schůzce. Všech cca 50 lidí, kteří tam byli také to slyšeli. Taktéž rozhovor delegáta s recepcí, jelikož řešil více problémů.
Pro nespokojenost jsem se odvolávala s reklamací opět na oddělení zákazníků. Dne 29.8.2016 mi bylo potvrzení přijetí emailu, dnes 3.10 stále nemám žádnou odpověď.
Děkuji za případné řešení Eva Slavíková
Bulharsko - Perla Sun Park, č. smlouvy - 124077188
Vzhledem k neodpovídajícím podmínkám požaduji 50% ze zájezdu zpět, jelikož jsem se problém snažila vyřešit nejen na místě, na zákaznické lince ještě v době pobytu na dovolené, ale vše jsem také doložila fotkami, které mluví samy za sebe. Nehledě na to, že na odvolání s reklamací ani nereagují.
|
Tweet |