Společnost


DER Touristik CZ a.s.

Počet nahlášených stížností:220
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#12571Neuznaná reklamace / stížnost k zájezdu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 17 dnů 10 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
03.10.2016, před 7 lety

Eva Slavíková

Znění stížnosti

Dobrý den, ráda bych upozornila na jednání velmi známé cestovní kanceláře Exim Tours.
Hotel, služby delegáta, které jsme zakoupili neodpovídají tomu co jsme zakoupili.

Bulharsko, hotel Perla Sun Park 4* plná cena 13990,-/last minute 9990,-
- Ubytování ne přímo v hotelu, který jsme si zaplatili - pouze z nějakém sesterském hned vedle. Nefunkční wifi půlku zájezdu, minibar, který na pokoji nebyl, šílený doslova bordel všude už opravdu ne. V pokoji plesnivá sprcha, lednice, o zachodu ani nemluvím. Samozřejmostí není ve 4* hotelu ani toaletní papír. Stoletý prach, polámaný/špinavý nábytek na balkoně, naprosto nechutně špinavé stolečky u bazénu, všude v arealu překypující koše, venkovní schody, na které pořád kapala voda z klimatizace, tudíž kdykoliv někdo mohl spadnout, na společné chodbě kde vyčuhovaly kabely ze zdi, plesnivé/shnilé jídlo all inclusive a mnoho, mnoho dalšího. Delegát naprosto neschopný, bez informací, 2x jsme žádali o úklid jeho i recepci a bohužel nic. Třesnička na dortu je ta, že za dobu co jsme tam byli tak jednu skupinu lidí ubytovali úplně jinde, daleko od moře, v ubytovně, která měla snad ani né 2* s výhledem na autobusové nádraží, či odpatky. Druzí čekali celou noc/půlden než je vůbec ubytují. A to, že se s vámi delegát nechce ani bavit a řekne vám do očí, že je toto chování cestovky úplně normální, že na lidech jen vydělávají je už opravdu konec.

Reklamaci, kterou jsme podávali ještě v době kdy jsme byli na dovolené na oddělení zákazníků kam Exim odkazuje byla zamítnutá, ač jsme vše doložili fotkami, ze kterých problém jasně odpovídá. Zamítnutá z důvodu, že jsme údajně neoslovili delegáta a z důvodu, že na tento hotel nemají stížnosti. Nicméně odměnili nás 500,- za každého (2) na příští nákup.
Delegáta jsme oslovili ihned po příjezdu ráno na informativní schůzce. Všech cca 50 lidí, kteří tam byli také to slyšeli. Taktéž rozhovor delegáta s recepcí, jelikož řešil více problémů.

Pro nespokojenost jsem se odvolávala s reklamací opět na oddělení zákazníků. Dne 29.8.2016 mi bylo potvrzení přijetí emailu, dnes 3.10 stále nemám žádnou odpověď.


Děkuji za případné řešení Eva Slavíková


Produkt

Bulharsko - Perla Sun Park, č. smlouvy - 124077188


Požadované řešení

Vzhledem k neodpovídajícím podmínkám požaduji 50% ze zájezdu zpět, jelikož jsem se problém snažila vyřešit nejen na místě, na zákaznické lince ještě v době pobytu na dovolené, ale vše jsem také doložila fotkami, které mluví samy za sebe. Nehledě na to, že na odvolání s reklamací ani nereagují.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému