Společnost


EXIM TOURS a.s.

Počet nahlášených stížností:88
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#12571Neuznaná reklamace / stížnost k zájezdu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 17 dnů 10 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
03.10.2016, před 3 lety

Eva Slavíková

Znění stížnosti

Dobrý den, ráda bych upozornila na jednání velmi známé cestovní kanceláře Exim Tours.
Hotel, služby delegáta, které jsme zakoupili neodpovídají tomu co jsme zakoupili.

Bulharsko, hotel Perla Sun Park 4* plná cena 13990,-/last minute 9990,-
- Ubytování ne přímo v hotelu, který jsme si zaplatili - pouze z nějakém sesterském hned vedle. Nefunkční wifi půlku zájezdu, minibar, který na pokoji nebyl, šílený doslova bordel všude už opravdu ne. V pokoji plesnivá sprcha, lednice, o zachodu ani nemluvím. Samozřejmostí není ve 4* hotelu ani toaletní papír. Stoletý prach, polámaný/špinavý nábytek na balkoně, naprosto nechutně špinavé stolečky u bazénu, všude v arealu překypující koše, venkovní schody, na které pořád kapala voda z klimatizace, tudíž kdykoliv někdo mohl spadnout, na společné chodbě kde vyčuhovaly kabely ze zdi, plesnivé/shnilé jídlo all inclusive a mnoho, mnoho dalšího. Delegát naprosto neschopný, bez informací, 2x jsme žádali o úklid jeho i recepci a bohužel nic. Třesnička na dortu je ta, že za dobu co jsme tam byli tak jednu skupinu lidí ubytovali úplně jinde, daleko od moře, v ubytovně, která měla snad ani né 2* s výhledem na autobusové nádraží, či odpatky. Druzí čekali celou noc/půlden než je vůbec ubytují. A to, že se s vámi delegát nechce ani bavit a řekne vám do očí, že je toto chování cestovky úplně normální, že na lidech jen vydělávají je už opravdu konec.

Reklamaci, kterou jsme podávali ještě v době kdy jsme byli na dovolené na oddělení zákazníků kam Exim odkazuje byla zamítnutá, ač jsme vše doložili fotkami, ze kterých problém jasně odpovídá. Zamítnutá z důvodu, že jsme údajně neoslovili delegáta a z důvodu, že na tento hotel nemají stížnosti. Nicméně odměnili nás 500,- za každého (2) na příští nákup.
Delegáta jsme oslovili ihned po příjezdu ráno na informativní schůzce. Všech cca 50 lidí, kteří tam byli také to slyšeli. Taktéž rozhovor delegáta s recepcí, jelikož řešil více problémů.

Pro nespokojenost jsem se odvolávala s reklamací opět na oddělení zákazníků. Dne 29.8.2016 mi bylo potvrzení přijetí emailu, dnes 3.10 stále nemám žádnou odpověď.


Děkuji za případné řešení Eva Slavíková


Produkt

Bulharsko - Perla Sun Park, č. smlouvy - 124077188


Požadované řešení

Vzhledem k neodpovídajícím podmínkám požaduji 50% ze zájezdu zpět, jelikož jsem se problém snažila vyřešit nejen na místě, na zákaznické lince ještě v době pobytu na dovolené, ale vše jsem také doložila fotkami, které mluví samy za sebe. Nehledě na to, že na odvolání s reklamací ani nereagují.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.10.2016 10:31, před 3 lety

Neměl-li zájezd vlastnosti, o nichž pořadatel spotřebitelku ujistil nebo které spotřebitelka vzhledem k nabídce a zvyklostem důvodně očekávala, měl pořadatel zajistit nápravu, pokud by si nevyžádala neúměrné náklady. Nezjednal-li pořadatel nápravu ani v přiměřené lhůtě, kterou mu spotřebitelka určila, může si spotřebitelka zjednat nápravu sama a pořadatel jí nahradí účelně vynaložené náklady.

Měl-li zájezd vady a vytkla-li je spotřebitelka bez zbytečného odkladu, má spotřebitelka dle § 2540 občanského zákoníku právo na slevu z ceny ve výši přiměřené rozsahu a trvání vad. Existenci vad je nutné doložit (např. foto nebo video záznam). Nevytkla-li spotřebitelka vady zájezdu bez zbytečného odkladu vlastním zaviněním, soud jí právo na slevu z ceny nepřizná, jestliže pořadatel namítne, že spotřebitelka své právo neuplatnila ani do jednoho měsíce od skončení zájezdu ani u něho, ani u osoby, která uzavření smlouvy zprostředkovala.

Pokud pořadatel zájezdu porušil některou ze svých povinností, může spotřebitelka také požadovat náhradu škody na majetku a také náhradu újmy za narušení dovolené. Pořadatel odpovídá spotřebitelce za splnění povinností ze smlouvy bez zřetele na to, zda v rámci zájezdu poskytují jednotlivé služby cestovního ruchu jiné osoby.

Pro výpočet výše nároku je možné využít tzv. Frankfurtskou tabulku slev. Tabulka není právně závazná, jedná se spíše o pomocné vodítko. Zde je k dispozici ke stažení Frankfurtská tabulka slev: http://www.evropskyspotrebitel.cz/files/frankfurtska-tabulka.pdf. Více informací ohledně problematiky zájezdů je možné také vyhledat na adrese www.dtest.cz/clanek-5233/na-co-nezapomenout-pri-reklamaci-zajezdu nebo na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3723/jak-spravne-reklamovat-vady-zajezdu.

Pokud společnost bude trvat na zamítnuté reklamaci, bude nutné domáhat se svého práva soudní cestou. Od 1. února 2016 začalo fungovat mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Spotřebitelka se může tedy také obrátit na tento úřad (návrh na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné podat přes následující webový formulář https://adr.coi.cz/cs).

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.2.2017 20:41, před 2 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.