Počet nahlášených stížností: | 220 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
U ck Eximtours jsem reklamoval zájezd, kde jsme si s přítelkyní zaplatitli potápění. Mělo být v českém jazyce - nebylo! Ale při platbě nám delegát účtoval 19Kč/Eur, jelikož jsme již neměli dostatek Eur a nejdou zde koupit (Což samozřejmě moc dobře vědí) Byli jsme tímto způsobem okradeni o cca 100Eur. Když jsme řekli, že nezaplatíme, bylo nám vyhrožováno, že pokud nezaplatíme, tak neodletíme. Máme i zvukový záznam, jelikož tento delagát okrádal všechny v hotelu a mnoho lidí si na něj stěžovalo.
Při reklamaci hotelu, kde jsme dostali hotel jako 5* a také v této kategorii jsme si vybírali jsme na místě zjistili, že má hotel hvězdy jen 4. Protože jeho úroveň byla opravdu mizerná.
Po sepsání reklamace nám bylo sděleno, že máme smůlu, že delegát je výborný a že nám předkládal kurzovní lístek. Toto však není pravda a reklamaci nám neuznávají v žádném rozsahu. Měli jsme reklamaci udělat na místě, tu jsme však udělali a ani to nepomohlo.
Děkuji za pomoc,
s pozdravem,
Lukáš Panuška
Finanční kompenzace
|
Tweet |