Společnost


HUMANIC CZ spol. s r.o.

Počet nahlášených stížností:46
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 5 stížnostech.

#12626Zamítnutá reklamace číslo 56/9/19- vyřízená jako neoprávněná

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 16 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
06.10.2016, před 4 lety

Martina Žvanutová

Znění stížnosti

Dobrý den, již potřetí jsem reklamovala látkové kozačky se stejnou vadou zipu. Tato třetí reklamace byla zamítnuta jako neoprávněná kvůli běžnému opotřebení. Již po necelém roce nošení byl s botami problém. Žádala jsem odstoupení od smlouvy a vrácení peněz za boty.


Produkt

Látkové kozačky na zip S.Oliver, černé barvy a na patě s okrasným otevřeným zipem.


Požadované řešení

Vrácení peněz.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.10.2016 13:05, před 4 lety

Uplatnit práva z vadného plnění není možné, pokud je vadou opotřebení věci způsobené jejím obvyklým užíváním. Pokud však vytýkaná vada nesouvisí s opotřebením věci, je za tuto vadu odpovědný prodávající. Vykazuje-li zboží opět vadu, která již byla v minulosti dvakrát reklamována a tyto reklamace byly uznány jako oprávněné, může spotřebitelka žádat odstoupení od smlouvy v souladu s § 2169 odst. 2 občanského zákoníku.

Bylo-li rozhodnuto o reklamaci jako o neoprávněné, ale spotřebitelka se závěry reklamace nesouhlasí a dožaduje se nápravy, musí důvody zamítnutí reklamace rozporovat. Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena řádně, je posudek soudního znalce z oboru. Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitelka právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože její reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitelka právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znaleckého posudku). Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.2.2017 19:30, před 3 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.