Společnost


CZC.cz s.r.o.

Počet nahlášených stížností:561
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:16
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

73%
27%
Toto skore je založeno na 178 stížnostech.

#12700Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

4 měsíce 10 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
11.10.2016, před 4 lety

František Holík

Znění stížnosti

Dobrý den,
dne 15.5.2016 jsem u společnosti CZC zakoupil mobilní telefon iGET BLACKVIEW ARROW.První reklamace-Popis závady v protokolu: Vypadavá WIFi cca 10 minut,sim karty neustale vypadavaji,na panelu cca 8 fleku ,na bilem pozadi #drobné rýhy a oděrky ==#== na horni hrane na prave strane cca 5 mm ryha.Uznána.Vyjádření technika: Provedena vymena displeje a dotykove plochy.Upgrade FW.Vypadky wifi a SIM karty se po reinstalaci neprojevily.Test ok.Tato byla vyřízena kladně,avšak wifi stále nefunguje.posláno tedy zpět již jen s problémem wifi.Druhá reklamace-popis závady v protokolu:Popis závady: wifi vypadava cca po 30 minutach,signalizace prenosu je ale data netecou cca pri 500mb dat,nejde pak ani prohlizec #drobné rýhy a oděrky ==#== drobné rýhy a oděrky,ryha na hornim rohu ryha,dle zakaznika 4 ta zavada a chce vraceni penez.Vyjádření technika: Reklamace neuznána, po provedení upgrade firmware se uvedená závada během testu neprojevila. Wifi je stabilní jak pro stahování tak pro prohlížeč. Test v reálné síti OK. IMEI na krabičce odlišné od toho v MT, souhlasí to v MT.Takže telefon vrácen s tím ,že je vše ok.Já ho tedy doma zapnul a po cca deseti minutách opět wifi nefunguje.Nevím jak to technik odzkoušel,ale určitě ne alespoň deset minut.Wifi uvedu do provozu po vypnutí a opětovném zapnutí.Poté běží dalších cca 10-15 min.Co teď?U společnosti CZC.CZ nenakupuji poprvé,ale je to má první reklamace.Škoda ,že není kladná.


Produkt

iGET BLACKVIEW ARROW, černá -Sériové číslo: 355333062180696,Objednávka 4116317840


Požadované řešení

Oprava,výměna nebo peníze.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.10.2016 07:50, před 4 lety

Na přání společnosti CZC.cz s.r.o. dáváme přednostně prostor pro její vyjádření k podané stížnosti spotřebitele.

Reakce společnosti

Publikováno
12.10.2016 12:56, před 4 lety

Dobrý den pane Holík.

Váš telefon diagnostikoval autorizovaný servis značky iGet. Při testech se vámi uvedená závada neprojevila. Doporučuji vyzkoušet připojení na jiné wifi síti nebo používat wifi kanál 1-6. Problém také mohou způsobovat aplikace třetích stran, doporučuji se vyhnout jejich instalaci.
Pokud s vyjádřením servisu nesouhlasíte, můžete si na vadu nechat vypracovat znalecký posudek, který tvrzení servisu vyvrátí.

Děkuji za pochopení.
Michal Stýblo


František Holík

Reakce spotřebitele

Publikováno
12.10.2016 18:51, před 4 lety

Dobrý den,velmi se omlouvám.Telefon jsem sice zkoušel i na jiných sítích a aplikace třetích stran jsem nepoužil ,ale problémem je automatické přepínání kanálů.A na jiných sítích asi stejný problém.To mne opravdu nenapadlo když to všude bylo stejné.Jěště jednou se omlouvám.Po vaší odpovědi jsem se tím začal prokousávat a povedlo se.Díky Holík

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.2.2017 20:02, před 4 lety

Vzhledem k výše uvedenému stížnost uzavíráme s dosažením dohody.