| Počet nahlášených stížností: | 5 |
| Z toho za letošní rok: | 0 |
| Stále v řešení: | 0 |
0%
100%
#1274Podvodné jednání
Mělo se jednat o plnění obálek z domova.Přes Můj bazar mi došla info obálka s instrukcemi zadat obj.kolik za týden naplním a zaplatit 660,- Kč jako admin.poplatek.Nic mi nebylo zasláno a telefon mi nikdo nezvedá.Na netu jsem dohledala,že takto důvěřivých je více.Jak dostat své peníze od nich zpět? Děkuji
Práce z domova
Vrácení 660,. Kč
|
|
Tweet |
Vyjádření dTestu
V případě uzavření smlouvy jsou obě strany povinny poskytnout dohodnuté plnění. Jestliže jedna ze smluvních stran podmínky smlouvy nesplnila v dohodnuté lhůtě, může jí druhá strana poskytnout přiměřenou lhůtu na splnění svých povinností. Pokud ani v této poskytnuté lhůtě smluvní strana neposkytla plnění, má druhá strana nárok na odstoupení od smlouvy podle § 517 odst. 2 občanského zákoníku. Dle § 48 odst. 2 občanského zákoníku se odstoupením od smlouvy smlouva od počátku ruší, to znamená, že strany si jsou povinny vrátit veškerá vzájemná plnění.
Vyjádření dTestu
Společnost se nerozhodla spory prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz řešit. Vzhledem k tomu, že služba je založena na principu dobrovolnosti, bude nutné z tohoto důvodu stížnost uzavřít.
V případě, že má spotřebitel zájem i nadále ve sporu pokračovat, bude nutné obrátit se na příslušný občanskoprávní soud s žalobou. Před samotným podáním žaloby doporučujeme zaslat společnosti předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu.
Hodnocení: