Počet nahlášených stížností: | 227 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den, v září jsme v Datart Zličín s manželkou zakoupili na půjčku televizor Panasonic Viera TX50CS630E s tím, že televizor disponuje rozmanitými funkcemi jako smart TV.
Funkce tak, jak jsou uváděny v manuálu, nefungují. Už jsme to dokonce v Datartu přes internetový portál Datart napsali s tím, že chceme výrobek reklamovat, popřípadě vrátit Datartu zpět, ale nikdo nám z Datartu neodpověděl.
Bylo nám hned ze začátku podezřelé, když nám pan prodejce řekl, že na tuto televizi je sleva 2.000,-Kč. Ale jako důvod slevy nám bylo řečeno, že televizor má slevu proto, že je vystaven a má ve spodní části předního panelu TV škrábanec o velikosti 1cm.
Reklamovali jsem TV také přímo u Panasonic, kde nám nabídli servisního technika. Servisní technik neshledal žádnou závadu. Funkce, které však v Datartu tvrdili, že jsou plně fukční, nefungují. Jde konkrétně o funkci sdílení souborů, fotek a videí přes wifi síť. My wifi samozřejmě máme a tato funkce nefunguje. Dále zde popisují funkci "Zrcadlení" ani tato služba nefunguje. Z tohoto důvodu jsme se s manželkou rozhodli tento televizor Datartu vrátit a požadovat jiný televizor, popřípadě odstoupit zcela od kupní smlouvy a úvěru a obrátit se na jiného prodejce na trhu.
Prosíme o radu.
Děkujeme, Jaroslav a Lenka Královi, tel. 732 900 200, mail: kralmotol@seznam.cz
Zakoupení televizoru
Prosíme o radu, co máme v současné době dělat, aby se věc vyřešila. Datart s námi nekomunikuje, ačkoliv jim píšeme přes internet na jejich stránky do sekce reklamace.
|
Tweet |