Počet nahlášených stížností: | 666 |
Z toho za letošní rok: | 19 |
Stále v řešení: | 20 |
Dobrý den. Chtěl bych zareagovat na díl AUTO Z BAZARU. Mám úplně stejný problém, úplně stejný. Chtěl bych Vás poprosit o radu pro postup jednání s touto firmou, abych jim mohl auto vrátit. Koupil jsem v aaa na Kladně Renault Kangoo rv 2005, zkušební jízda proběhla v pořádku, nezaznamenali jsme žádnou velkou závadu (za dvě hodiny jsem z autem odjížděl), již po cestě domů se ale z auta začal valit modrý dým a jak jsem druhý den ráno zjistil, když jsem už nemohl nastartovat, auto spaluje příliš oleje(cca 1litr/50 km).Po několika telefonech atd. mi bylo řečeno, ze je to na generální opravu motoru za 30-50 tisíc. O tom se pan prodejce jaksi zapomněl zmínit, jen pořád podsouval, že je auto v pořádku, protože má technickou do podzimu příštího roku.
Auto jsem kupoval poprvé a v té hromadě smluv, co mi dávali jsem bohužel po chvíli už ani nečetl, formuláře s "kategorií D" pozměnili, ale to samé se ve smlouvě objevuje také.
Auto jsem byl reklamovat, nechtěli o vrácení vozu ani slyšet, pořád mlžili mimo téma.
Nevím co mám s autem dělat, je dobré akorát na vrakoviště.
Děkuji za odpověď, Horyna
Renault Kangoo, 2005, 48kW diesel, cena v AAA 26500,- VIN: VF1KCE7EF33792586
Chtěl bych společnosti Aaa vůz vrátit. Kupoval jsem auto na ježdění, ne na náhradní díly. -Auto žere litr oleje /40 km
|
Tweet |