Společnost


AURES Holdings a.s.

Počet nahlášených stížností:666
Z toho za letošní rok:19
Stále v řešení:20
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

45%
55%
Toto skore je založeno na 213 stížnostech.

#12801Neuznaná reklamace vozu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 3 dny 14 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
18.10.2016, před 7 lety

Horyna Kryštof

Znění stížnosti

Dobrý den. Chtěl bych zareagovat na díl AUTO Z BAZARU. Mám úplně stejný problém, úplně stejný. Chtěl bych Vás poprosit o radu pro postup jednání s touto firmou, abych jim mohl auto vrátit. Koupil jsem v aaa na Kladně Renault Kangoo rv 2005, zkušební jízda proběhla v pořádku, nezaznamenali jsme žádnou velkou závadu (za dvě hodiny jsem z autem odjížděl), již po cestě domů se ale z auta začal valit modrý dým a jak jsem druhý den ráno zjistil, když jsem už nemohl nastartovat, auto spaluje příliš oleje(cca 1litr/50 km).Po několika telefonech atd. mi bylo řečeno, ze je to na generální opravu motoru za 30-50 tisíc. O tom se pan prodejce jaksi zapomněl zmínit, jen pořád podsouval, že je auto v pořádku, protože má technickou do podzimu příštího roku.
Auto jsem kupoval poprvé a v té hromadě smluv, co mi dávali jsem bohužel po chvíli už ani nečetl, formuláře s "kategorií D" pozměnili, ale to samé se ve smlouvě objevuje také.
Auto jsem byl reklamovat, nechtěli o vrácení vozu ani slyšet, pořád mlžili mimo téma.

Nevím co mám s autem dělat, je dobré akorát na vrakoviště.

Děkuji za odpověď, Horyna


Produkt

Renault Kangoo, 2005, 48kW diesel, cena v AAA 26500,- VIN: VF1KCE7EF33792586


Požadované řešení

Chtěl bych společnosti Aaa vůz vrátit. Kupoval jsem auto na ježdění, ne na náhradní díly. -Auto žere litr oleje /40 km


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému