Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 1.11. si manželka nechala udělat nový účes v MONA kadeřnictví v Brně. Byla objednaná na odbarvení černé barvy a úpravy na rovné mikádo do podkovy. Odstranění barvy bylo nešetrné (poškozené a spálené vlasy) a místo rovného mikáda došlo k nerovnému a prostříhanému střihu, který kadeřnice zamaskovala vyfoukáním, tužením a lakováním. Po prvním umytí 4.11. večer se však ukázal naprosto nepravidelný zubatý střih a poškozené vlasy.
Reklamace byla uplatněna 5.11. ráno telefonicky. Ke kontaktu však došlo pouze přes sms, paní nezvedala telefon. V sms komunikaci žena chtěla sjednat nápravu, kadeřnice nabídla vrácení celé zaplacené částky. Osobní kontakt odmítla s tím, že peníze přepošle na náš účet a že stačí poslat fotky na mail. Opět potvrdila, že peníze pošle na účet. 7.11. však kadeřnice nečekaně odmítla cokoliv řešit s tím, že zkažený účes ona neprovedla a že 1.11. žena odcházela od ní spokojená a během čtyř dnů si jistě nechala dělat účes někde jinde a není to její práce.
Na zákrok v hodnotě 1150 Kč nebyl vystaven paragon. Sms komunikaci i fotodokumentaci máme uloženou.
Vzhledem k tomu, že reklamace ze strany kadeřnictví nebyla nijak řešena, musela manželka vyhledat pomoc u jiného kadeřnitcví za účelem opravy účesu, kde samozřejmě musela opět investovat 310 Kč. Proto nyní požadujeme vrácení 1150 Kč zaplacených za nekvalitní práci v Mona kadeřnictví i kompenzaci opravy.
|
Tweet |