Společnost


Halina Kotasová

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#12880Neuznané vrácení zboží

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

10 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
24.10.2016, před 3 lety

Martina Vodnanska

Znění stížnosti

Koupila jsem si přes eshop závěs. Není to barva úplně jakou jsem chtěla a navíc jsem myslela, že se za tu danou cenu prodává normálně pár do jednoho okna. Přišel mi jen jeden závěs a ještě v jiné barvě než jsem chtěla. Chtěla jsem zboží vrátit, ale paní mi odpověděla, že to nelze, že to byly závěsy šité na míru. Já je ale kupovala jako hotové, se zaškrtnutím mír z nabídky, takže nic na míru. Domnívám se, že mám právo na vrácení zboží v zákonné lhůtě 14dní, nicméně eshop má jiný názor a odkazuje se na svoje obchodní podmínky. Prosím o radu. Jednalo se o "závěs s řasící páskou, barva pastělově růžová" (v akcích závěsy 10%, cena 800Kč; standartní závěs se širokou řasící páskou).Děkuji, Vodňanská


Produkt

Závěs s řasící páskou - standartní závěs se širokou řasící páskou


Požadované řešení

Eshop by měl přijmout zboží zpět a vrátit mi peníze za zboží.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.10.2016 11:23, před 3 lety

Odstoupení od smlouvy je ze zákona možné jen ve stanovených případech. Jednou z těchto možností je odstoupení od smlouvy ve lhůtě 14 dnů ode dne převzetí věci, pokud šlo o nákup na dálku (tzn. přes internet, telefon,… - § 1820 an. zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku). Dle § 1837 písm. d) občanského zákoníku spotřebitel nemá nárok na odstoupení od smlouvy, pokud se jedná o věc upravenou podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu (ale musí jít skutečně o individuální přání spotřebitele – například nábytek na míru, zboží s rodinnou fotkou atd.), nemyslí se tím např. zboží určité barvy a určité velikosti, které má prodejce v nabídce a které si spotřebitel pouze zvolil).

Pokud prodejce provozuje e-shop a zákazník by se pokusil vrátit ve 14 dnech věc vyrobenou podle jeho požadavků, může ho odmítnout z důvodů zmíněných výše. Pokud si však spotřebitelka objednala zboží, které tvoří standardní nabídku a nenechávala si zboží jakkoliv upravovat pro svoji osobu, má pak skutečně podle § 1829 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě 14 dní od doručení zboží.

Dle směrnice EU o právech spotřebitelů nemůže spotřebitel odstoupit od smlouvy uzavřené prostřednictvím prostředků komunikace na dálku, pokud předmětem této smlouvy bylo dodání zboží vyrobeného podle jeho požadavků nebo přizpůsobeného jeho osobním potřebám, to je stanoveno v čl. 16 písm. c) této směrnice. V čl. 2 odst. 4 je pak vysvětleno, co se myslí zbožím vyrobeným podle požadavků spotřebitele - jedná se o takové zboží, které není prefabrikováno a které je vyrobeno na základě individuálního výběru nebo rozhodnutí spotřebitele, přičemž obě podmínky musí být splněny zároveň.

Státní dozor v oblasti ochrany spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.

Od 1. února 2016 začalo fungovat mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Spotřebitel má také možnost se obrátit na tento úřad (návrh na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné podat přes následující webový formulář https://adr.coi.cz/cs).

Reakce společnosti

Publikováno
24.10.2016 16:29, před 3 lety

Dobrý den paní Vodňanská,

naše firma pracuje jako internetová šicí dílna, kdy se výrobky šijí jako zakázkové šití až na základě objednávky zákazníkem. Nemáme žádné skladové typy a proto je také dodací lhůta do 12 pracovních dní.
Takto máme zpracovány i obchodní podmínky pro šití na zakázku, kdy je omezena možnost vrácení zboží jen na chyby v látce nebo na chybné ušití.
Pro zamezení nedorozumění a pochybností ohledně barvy látky, jejího vzhledu a složení, máme zavedenu službu Vzorky látek zdarma. Tato služba je pro zákazníky BEZPLATNÁ a je určena pro ty, kteří mají vybrán produkt pro šití a PŘED objednáním šití produktu se chtějí ujistit o barvě látky, její struktuře a vzhledu. Bohužel tuto službu jste nevyužila.
Barva látky - v popisu barvy na stránce produktu je jasně uvedeno pastelová růžová, která také byla dodána, jak jste sama napsala. Nevíme, proč jste reklamovala to, že jste očekávala starorůžovou.
Počet kusů - opět v popisu produktu je poslední věta, kde je jasně napsáno: Cena je za jeden kus závěsu, ne za sadu.
Nemůžeme bohužel ovlivnit to, co si zákazník o produktu přečte a co nikoliv.
Protože však chceme projevit dobrou vůli, zašlete nám zboží v původním stavu zpět a my Vám po obdržení závěsu vrátíme peníze za zboží.

Zákaznické oddělení
Dekoria-style.cz


Martina Vodnanska

Reakce spotřebitele

Publikováno
28.10.2016 08:56, před 3 lety

Dobry den,velice dekuji za kladne vyrizeni a vstricne jednani. S pozdravem Vodnanska

Reakce společnosti

Publikováno
31.10.2016 11:38, před 3 lety

Dobrý den, peníze byly vráceny spotřebiteli 26.10. , z naší strany bylo vše již vyřízeno a uzavřeno.

Zákaznické oddělení
Dekoria-style.cz

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.10.2016 16:30, před 3 lety

Žádáme spotřebitelku o potvrzení výše uvedeného a o případné uzavření stížnosti.


Martina Vodnanska

Uzavření stížnosti

Publikováno
3.11.2016 10:12, před 3 lety

Hodnocení:

Komentář: Dekuji!