Společnost


CZC.cz s.r.o.

Počet nahlášených stížností:654
Z toho za letošní rok:8
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

73%
27%
Toto skore je založeno na 178 stížnostech.

#12916Odstoupeni od kupní smlouvy pro neopravitelnou vadu

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

13 dnů 7 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
25.10.2016, před 7 lety

Jan Mašek

Znění stížnosti

Dobrý den,
Dne 15.11.2014 jsem u společnosti CZC zakoupil notebook značky HP. Notebook od začátku svého používání začal vykazovat v nepravidelných intervalech závadu kdy při práci přestane reagovat klávesnice a jedinou možností je restart přičemž NB již nenaběhne a musí se vypnout i zapnout pouze tím, že je vyjmuta baterie z NB. Veškerá rozdělaná práce je nenávratně ztracena. Po vložení baterie zpět ohlásí NB chybu s chlazením a pak zase nějakou dobu funguje než se stejná chyba zopakuje.
Po několikátém opakování výše uvedené závady jsem odnesl NB 13.5.2015 do značkového servisu. Notebook byl otestován a závada byla údajně vyřízena přehráním aktuální verzí BIOSU a ovladači.
Stejná závada se ale stále projevovala proto jsem NB opět odnesl 21.9.2015 do značkového servisu k opakované reklamaci stejné závady. Tentokráte servis diagnostikoval vadnou základní desku a vyměnil ji za novou.
Jelikož se stejná závada začala projevovat i po druhé reklamaci odnesl jsem NB 26.9.2016 k prodejci s tím, že žádám o odstoupení od KS, neboť NB vykazuje stále stejnou závadu i po dvou servisních zákrocích. CZC si NB převzalo s tím, že požadovaným závěrem bylo odstoupeni od kupní smlouvy pro stále se opakující závadu.
Po cca čtrnácti dnech mi přišlo vyjádření, že notebook byl opět servisován (vyměněna klávesnice) a na odstoupení od kupní smlouvy nemám nárok.
Při dotazu proč? - bylo argumentováno, že pokaždé byl měněn jiný díl NB a pro vrácení peněz je údajně podstatné, že musí být měněn 3x stejný díl NB, nebo 4x jiný díl.
To mne přijde jako nesmysl, protože i po dvou servisních zákrocích autorizovaného servisu výrobce nebyla odstraněna závada, kvůli které byl NB do servisů doručen což považuji za nejpodstatnější.


Požadované řešení

Jelikož NB vykazoval i po dvou reklamacích stále stejnou závadu, která se potvrdila i po třetí když byl servisem vyměněn opět jiný díl požaduji odstoupení od KS dle § 2169 odst. 2 zákona č. 89/2012 občanského zákoníku.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému