Společnost


AURES Holdings a.s.

Počet nahlášených stížností:666
Z toho za letošní rok:19
Stále v řešení:19
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

45%
55%
Toto skore je založeno na 213 stížnostech.

#12969Reklamace automatické převodovky, skrytá vada

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 17 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
29.10.2016, před 7 lety

Ahmet Vargelen

Znění stížnosti

Dne 6.8.2016 jsem u AAA Auto Praha-Cimice zakoupil automobil, značka: VW, model: Passat s automatickou prevodovkou, datum první registrace: 2.4.2007, barva: černá, číslo karoserie: WVWZZZ3CZ7EXXXXXX, typ motoru: 2.0 TDI, stav tachometru: 136950 km, SPZ/RZ: 7S40400 za kupní cenu ve výši 214 999,- Kč (vc. zakaznickeho servisu a pojisteni carlife – autogarance *****).
Dle kupni smlouvy automobil je zarazen do skupiny/kategorie C.
Na vozidle nebyly diagnostikovany zadne vady dle predavaciho protokolu.
Během celého procesu výběru vozu jsem byl prodejcem ujistovan, ze vozidlo je vybornem stavu a vrele ho doporucuje, i na zaklade vlastnich zkusenosti se znackou VW Passat s automatickou prevodovkou.
Na protokolu o zkusebni jizde a predani vozidle, prodavajici AAA auto uvadi ve vsech oblastech celkoveho stavu automobilu vsechny mozne nedostatky, i presto, ze jsem na tyto nedostatky nebyl predem upozornen pri prohlidce a zkusebni jizde. Vzhledem k tomu, ze vozidlo ma najeto jen 136950 km a je v kategorii C – je velice zarazejici uvedeny stav a nedostatky na vozidle uvedeny v priloze 2 kupni smlouvy. Jednoznacne mluvi ve prospech prodavajicho a jedna se o nekale obchodni praktiky.
Na zacatku rijna 2016, ani ne 2 mesice od zakoupeni vozidla, melo auto najeto cca 2000 km. V dany den manzelka (ve 3. trimestru tehotenstvi) jela s vozidlem na extremne rusne silnici a uprostred krizovatky auto prestalo jet, blikalo D na palubnim pocitaci, motor fungoval, ale auto se nerozjelo ani po opetovnem nastartovani. Vozidlo jsem ihned vzal do autorizovaneho servisu. Na voze byla overena zavada prevodovky v nouzovem rezimu, v pameti zavad ridici jednotky/mechatroniky/ulozeny zavady nizkeho tlaku + zavady regul. ventilu. Zjistena pritomnost kovovych castic v prostoru prevodovky/spony, kovove trisky. Olej v prevodovce silne znecisten, zabarven do stribrna kovovymi casticemi. Vzhledem ke stavu, doporuceno vymena prevodovky jako celku, nelze provest pouze vymenu mechatroniky, nebot by po case doslo k opetovne zavade a k znehodnoceni nove mechatroniky. Celkova castka opravy ve vysi: 130000.- Kc vc. DPH. Je az zarazejici, ze pouze 2 mesice od koupe vozidla pri najetych cca 2000 km (z toho rizeno 3x 360km=1080km na dalnici), je nutna oprava ve vysi 50% kupni ceny vozidla.
Na zaklade vysvetleni a dolozenych fotografii z autorizovaneho servisu, je jasne zrejme, ze tato zavada existovala jiz pred zakoupenim vozidla. Jedná se o skrytou vadu na vozidle, za kterou odpovídá prodávající a je povinen vadu odstranit, dle nového občanského zákoníku č. 89/2012 Sb. § 2161 odst. 2, tj. projeví-li se vada v průběhu šesti měsíců od převzetí, má se za to, že věc byla vadná již při převzetí. Kdybych byl na tuto vadu upozornen predem, nikdy bych si tento vuz nekoupil. Proto v souladu se zněním § 2165 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku uplatňuji nárok z výše uvedené vady a požaduji: provedení opravy vozidla – převodovky.
Dne 26.10.2016 jsem podal reklamaci (ev.č. 294500), ve které jsem žádal vzhledem ke skryté vadě opravu cele prevodovky nebo vymenu vozu a proplacení nákladů spojených s reklamací. V tuto chvili cekam na posouzeni dane reklamace. Dovolim si odkazat na jinou podanou reklamaci na AAA Auto na techto strankach, ktera se tyka totozneho PROBLEMU A BYLA NAKONEC USPESNE VYRESENA. Dana reklamace byla publikovana 24.3.2016, jednalo se o Ford Focus s automatickou vadnou prevodovkou, 181.700 km, kupní cena 150.000 Kč, kategorie vozu D.
Danou situaci konzultujeme s naším právním poradcem. Přál bych si, aby byla reklamace vyřešena, co nejdříve a ke spokojenosti obou smluvnich stran.


Produkt

Passat - SPZ/RZ: 7S40400


Požadované řešení

opravu cele prevodovky nebo vymenu vozu a proplacení nákladů spojených s reklamací


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému