Společnost


Elmont-ch, spol. s r. o.

Počet nahlášených stížností:16
Z toho za letošní rok:4
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#12990Nevyřízení odstoupení od smlouvy

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 den 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
31.10.2016, před 4 lety

Radek Sedláček

Znění stížnosti

Dne 06.10.2016 jsem si objednala Hrnec ECG MH168life, za 2041kč včetně poštovného.
Když dorazil tak fungoval jen 40 minut, a pak nic.
Dne 10.10.2016 jsem hrnec odeslala zpět, s tím že chci jiný bez vad nebo vrácení peněz, avšak firma nekomunikovala.
Dne 14.10.2016 po urgenci mi bylo sděleno že dali opravit a jestli chci zpět peníze tak musím odstoupit od smlouvy.
Od 14.10.2016 jsem se snažila odstoupit od smlouvy ale opět nekomunikovali a e-mail přijali až 17.10.2016 v 8.55hod.
Do dnešního dne 31.10.2016 stále nemám peníze a firma stále nekomunikuje.


Produkt

Fritovací hrnec ECG MH168life , 102745


Požadované řešení

Vrácení peněz na účet 2041kč


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.10.2016 10:55, před 4 lety

Má-li věc vady, může spotřebitel dle § 2169 odst. 1 občanského zákoníku požadovat po prodávajícím opravu věci nebo dodání nové věci, případně její části (pokud se vada týká pouze součásti věci). Žádat dodání nové věci je ale možné pouze, pokud to není vzhledem k povaze vady neúměrné. Není-li to možné, může spotřebitel odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitel požadovat přiměřenou slevu podle § 2169 odst. 3 občanského zákoníku.

Obchodník nebo jím pověřený pracovník rozhodne o reklamaci ihned, ve složitých případech do tří pracovních dnů. Do této lhůty se nezapočítává doba přiměřená podle druhu služby potřebná k odbornému posouzení vady. Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy a spotřebitelka má možnost od smlouvy odstoupit a požadovat vrácení peněžních prostředků.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.11.2016 15:41, před 4 lety

Od spotřebitele jsme obdrželi následující vyjádření:

"Děkuji za pomoc, společnost stále nekomunikuje ale penízky již dorazily v 14.44hodin."

Na základě výše uvedeného stížnost uzavíráme, neboť bylo dosaženo požadovaného řešení.