Počet nahlášených stížností: | 6 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Již se řeší:
Dne15.4. jsem podlehla nátlaku prodejců z Wellmax trade a koupila v prodejně OBI,kde mě odchytili masážní polštář. Doma jsem si vše uvědomila a zjistila,že ho nemohu používat kvůli vleklým potížím s páteří.Polštář je velmi předražený.Hned druhý den jsem volala prodejci,že chci polštář vrátit a odstupuji od kupní smlouvy v zákonné lhůtě 14ti dnů.Odeslala jsem doporučeně dopis,kde jsem odstoupila od smlouvy.Neozvali se.Po tel.neochotném dohadování s nimi jsem pochopila,že to nebude jednoduché.Nekomunikují, vykrucují se a odstoupit nechtějí, pracovníci firmy Wellmax trade lžou, pokaždé říkají něco jiného.Polštář jsem měla splácet měsíčními splátkami bance Essox,která s nimi spolupracuje.Banka mi pomohla tak, že se spojili s majitelem W.Ten řekl,že jsem napsala špatně odstoupení.Okopírovala jsem dopis i podací lístky a poslala banceE. Ti viděli,že je vše dobře.Pak mi zavolal z Wellmaxu naštvaný pán,že ho majitel pověřil,aby se se mnou spojil a řekl mi,ať polštář pošlu zpět.Oni ho pošlou do nějaké firmy(nechtěl prozradit kam)a tam ho prohlédnou.Jestliže bude poškozený, nebo bude třeba přebalit obal z důvodu používání,zaplatím 1500Kč a pak teprve odstoupí od smlouvy.Řekl mě do tel.;načež jsem požádala, že to,co mi řekl,chci písemně,abych měla doklad.Nic neposlali.Použila jsem ho 15min.,nebyl důvod k přebalení.Dohadování s nimi a bankou trvá již půl roku,už jsem to chtěla vzdát,ale pak jsem se obrátila na netu na bezplat.právní poradnu.Poradili a doporučili ,ať se obrátím na Dtest.
Zde mi ochotně pomáhají.
Varuji všechny,nenechte se nalákat na akce tohoto typu.Spoléhají na to,že když nekomunikují,podvedené časem přestane zdlouhavé dohadování bavit a vzdají to.
Relaxfit,masážní polštář
Prodavájící měl reagovat do měsíce od odstoupení od kupní smlouvy a informovat mě písemně o dalším postupu.Po vrácení předmětu může předmět prohlédnout,nemá však právo požadovat 1500Kč za přebalení obalu.Zboží jsem vyzkoušela a v provozu bylo mnou jen 15min.a na to si myslím,že má zákazník právo,proto nebyl důvod k přebalení.
Měl kupní smlouvu stornovat a zároveň věc vyřídit s bankou,abych dál nezplácela úvěr a banka tak mohla zrušit úvěrovou smlouvu a mohla vrátit měsíční splátky,které jsem již uhradila.
Vše by mělo být písemně podloženo,nedohadovat se neustále telefonicky.
|
Tweet |