Společnost


WELLMAX Trade s.r.o.

Počet nahlášených stížností:6
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#1301Odstoupení od kupní smlouvy

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 20 dnů 14 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
08.11.2013, před 10 lety

Eva Stainerová

Znění stížnosti

Již se řeší:
Dne15.4. jsem podlehla nátlaku prodejců z Wellmax trade a koupila v prodejně OBI,kde mě odchytili masážní polštář. Doma jsem si vše uvědomila a zjistila,že ho nemohu používat kvůli vleklým potížím s páteří.Polštář je velmi předražený.Hned druhý den jsem volala prodejci,že chci polštář vrátit a odstupuji od kupní smlouvy v zákonné lhůtě 14ti dnů.Odeslala jsem doporučeně dopis,kde jsem odstoupila od smlouvy.Neozvali se.Po tel.neochotném dohadování s nimi jsem pochopila,že to nebude jednoduché.Nekomunikují, vykrucují se a odstoupit nechtějí, pracovníci firmy Wellmax trade lžou, pokaždé říkají něco jiného.Polštář jsem měla splácet měsíčními splátkami bance Essox,která s nimi spolupracuje.Banka mi pomohla tak, že se spojili s majitelem W.Ten řekl,že jsem napsala špatně odstoupení.Okopírovala jsem dopis i podací lístky a poslala banceE. Ti viděli,že je vše dobře.Pak mi zavolal z Wellmaxu naštvaný pán,že ho majitel pověřil,aby se se mnou spojil a řekl mi,ať polštář pošlu zpět.Oni ho pošlou do nějaké firmy(nechtěl prozradit kam)a tam ho prohlédnou.Jestliže bude poškozený, nebo bude třeba přebalit obal z důvodu používání,zaplatím 1500Kč a pak teprve odstoupí od smlouvy.Řekl mě do tel.;načež jsem požádala, že to,co mi řekl,chci písemně,abych měla doklad.Nic neposlali.Použila jsem ho 15min.,nebyl důvod k přebalení.Dohadování s nimi a bankou trvá již půl roku,už jsem to chtěla vzdát,ale pak jsem se obrátila na netu na bezplat.právní poradnu.Poradili a doporučili ,ať se obrátím na Dtest.
Zde mi ochotně pomáhají.
Varuji všechny,nenechte se nalákat na akce tohoto typu.Spoléhají na to,že když nekomunikují,podvedené časem přestane zdlouhavé dohadování bavit a vzdají to.


Produkt

Relaxfit,masážní polštář


Požadované řešení

Prodavájící měl reagovat do měsíce od odstoupení od kupní smlouvy a informovat mě písemně o dalším postupu.Po vrácení předmětu může předmět prohlédnout,nemá však právo požadovat 1500Kč za přebalení obalu.Zboží jsem vyzkoušela a v provozu bylo mnou jen 15min.a na to si myslím,že má zákazník právo,proto nebyl důvod k přebalení.
Měl kupní smlouvu stornovat a zároveň věc vyřídit s bankou,abych dál nezplácela úvěr a banka tak mohla zrušit úvěrovou smlouvu a mohla vrátit měsíční splátky,které jsem již uhradila.
Vše by mělo být písemně podloženo,nedohadovat se neustále telefonicky.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému