Společnost


HUMANIC CZ spol. s r.o.

Počet nahlášených stížností:58
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 7 stížnostech.

#13035Zamítnutá reklamace značkové obuvi

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 22 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
03.11.2016, před 7 lety

Jiří Nekuža

Znění stížnosti

Dobrý den,

syn si za peníze z brigády koupil dne 4/11/15 značkové boty Bugatti v prodejně společnosti Humanic v OC Chodov. Chtěl mít skutečně boty na úrovni, i když jsme ho od nákupu ve výši Kč 2.399,- zrazovali. Boty nosil příležitostně - do školy na zkoušky, občas do práce...Po cca 5 měsících začaly boty vykazovat vady, které by skutečně takto drahé boty mí neměly. Prodřela se podšívka u palce a vzadu na patě. Pochopitelně, že boty vykazovaly i stopy po nošení - poškozené špičky a sešlapané patníky. S takto nízkou kvalitou takto drahé obuvi jsme se nemířili a donutili syna k reklamaci dne 12/4/16. Reklamace byla zamítnuta a firma zdůrazňovala hlavně to, že boty byly nošené - což je logické - a zaměřila se na výčet viditelného opotřebení, o které nám vůbec nešlo. Synovi byla reklamace zamítnuta. Manželka se se stavem nesmířila, protože pro studenta je skoro 2,5 tis. Kč skutečně hodně a představovalo to několikatýdenní brigádu. Další reklamace proběhla 25/4, kdy zdůraznila vady, které reklamujeme a požadovala posudek. Posudkem bylo řečeno, že boty byly nošené a že byly používána jako boty "pracovní". Syn se časem s reklamací smířil, ale pro nás je to stále otevřená záležitost, protože se nejednalo o levné boty z Číny.


Produkt

Černé polobotky 2-12-11-2977-0, velikost 46, zakoupeno 4/11/15


Požadované řešení

Syn si musel koupit boty nové, ale určitě bychom pro něj chtěli vrátit peníze


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému